Ik wil zonnecellen, warmtepomp en nieuwe cv laten plaatsen. Nu heb ik een mooie offerte gekregen, maar ik lees hier regelmatig over een installatie die tegenvalt omdat er een incapabel bedrijf bezig geweest is. Maar hoe weet ik of ik een goede heb?
De offerte is van *knip* niet de bedoeling
. Ze beiden aan:
- daikin altherma r hybride set 4kW warmtepomp
- intergas CV ketel cw5
- trina solar tsm 440wp
- growatt min 4200 TL-XH
Volgens mij zijn dit prima producten voor een kleine 14000. Maar ik zit hier absoluut niet in. En van het bedrijf kan ik nergens echt reviews vinden.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Is er misschien een keurmerk voor zulke bedrijven/monteurs waar ik op kan letten?
Ik wil liever niet over een tijdje hier foto's plaatsen en te horen krijgen dat ik toch een beunhaas had
De offerte is van *knip* niet de bedoeling
- daikin altherma r hybride set 4kW warmtepomp
- intergas CV ketel cw5
- trina solar tsm 440wp
- growatt min 4200 TL-XH
Volgens mij zijn dit prima producten voor een kleine 14000. Maar ik zit hier absoluut niet in. En van het bedrijf kan ik nergens echt reviews vinden.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Is er misschien een keurmerk voor zulke bedrijven/monteurs waar ik op kan letten?
Ik wil liever niet over een tijdje hier foto's plaatsen en te horen krijgen dat ik toch een beunhaas had
[ Voor 3% gewijzigd door Proton_ op 25-04-2024 08:47 ]