Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-05 19:39

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Heb mijn oude Dutchtone Sagem MC820 ontstoft, maar hij lijkt met geen 1 simkaart te werken. Ik heb vernomen dat oude telefoons alleen nog maar werken op "dual band" simkaarten?

Mijn Swing 200 heb ik ooit werkend gekregen met een (te dure) prepaid KPN simkaart, werken deze nog steeds op de oudste telefoons? :)

Afbeeldingslocatie: https://www.smallmart.nl/images/stories/virtuemart/product/2873.png

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:13
Als je nog een oude hebt kun je die gebruiken, nieuw zul je ze niet meer vinden verwacht ik, wat er in omloop is wordt uitgefaseerd in voorbereiding op de uitschakeling van 2G in 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 14:38
Beste kans is met KPN, alleen ondersteund de telefoon geen E-GSM waardoor er geen garantie is op verbinding.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-05 19:39

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Uberprutser schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 18:44:
Beste kans is met KPN, alleen ondersteund de telefoon geen E-GSM waardoor er geen garantie is op verbinding.
Jammer. Ik had voorheen een SIM KPN Prepaid, maar zo'n sim actief houden is een duur grapje.

Bestaat er ergens een sim-emulator?

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Legend-10
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-05 12:48
(S)tof, zo’n telefoon was m’n eerste. 100 gulden met 99 gulden beltegoed dat goed was voor anderhalf uur bellen omdat een minuut 1,60 gulden was 😅😅. Kon je niet mee sms’en, dat werd niet ondersteund en je had buiten Eindhoven en wellicht andere grotere steden, geen bereik. Maar het was wel stoer om met zo’n ding te paraderen. Mooie tijden.