Ik heb opdracht gegeven om het plafond van de carport met lichtkoepel netjes af te timmeren.
Wat materiaal betreft is alles netjes uitgevoerd. Alleen ben ik niet tevreden over het verfwerk.
Er zitten volgens mij multiplex platen in, 18mm dik. De platen zijn zaterdag in de primer gezet en gisteren opnieuw opgeschuurd, de naden dichtgekit en vervolgens met hoogglans verf afgelakt.
Vandaag is alles droog maar plafond is niet egaal. Ik zie strepen over plafond en hoogglans valt ook tegen.
Fotootjes:
:strip_exif()/f/image/uJmKtKsCjOhasM97lwbaT8iK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oHRGO310MTbcLAwy1TQQnjGW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mVWVvsk8qBTRWiMuXASIUePq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uMiSCqJJhN18niCxAVFlGx0l.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben ik gewoon een zeur en is dit het best mogelijke resultaat voor deze platen of kan ik eisen dat er alsnog een tweede verflaag wordt geplaatst.
Wat materiaal betreft is alles netjes uitgevoerd. Alleen ben ik niet tevreden over het verfwerk.
Er zitten volgens mij multiplex platen in, 18mm dik. De platen zijn zaterdag in de primer gezet en gisteren opnieuw opgeschuurd, de naden dichtgekit en vervolgens met hoogglans verf afgelakt.
Vandaag is alles droog maar plafond is niet egaal. Ik zie strepen over plafond en hoogglans valt ook tegen.
Fotootjes:
:strip_exif()/f/image/uJmKtKsCjOhasM97lwbaT8iK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oHRGO310MTbcLAwy1TQQnjGW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mVWVvsk8qBTRWiMuXASIUePq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uMiSCqJJhN18niCxAVFlGx0l.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben ik gewoon een zeur en is dit het best mogelijke resultaat voor deze platen of kan ik eisen dat er alsnog een tweede verflaag wordt geplaatst.