Miele W 5825 - valt midden in programma (willekeurig) uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrvaintwo
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-05 00:10
Onze wasmachine heeft het altijd prima gedaan en we gaan er ook netjes mee om. Helaas valt de machine sinds dit weekend willekeurig uit. Met willekeurig bedoel ik bij verschillende programma's op verschillende momenten. Dus niet alleen bij verwarmen, afpompen, centrifugeren maar random. Er is geen foutmelding.

Mijn vraag: heeft iemand een soortgelijk probleem gehad en zo ja, hoe is dat opgelost.

met vriendelijke groet,

Marc

Beste antwoord (via mrvaintwo op 09-06-2024 17:11)

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09
Dat lijkt op een besturingsprint fout. Als die op elk moment kan uitvallen duidt dat op een storing van het voedingsgedeelte.

Check je stekker eens, is die nog heel? Weet niet of je de machine kunt openhalen maar je kunt de bovenkat eraf halen en dan eens kijken naar de besturingsprint. De machine is al wel op leeftijd.

Wat nalezen op het interweb kan het zijn dat de trafo er de brui aangeeft, in ieder geval de beveiliging van de trafo. Of dit het probleem is weet ik niet maar haal de print er eens uit.

Hier een linkje over wat misschien het probleem kan zijn https://www.euromaxx.nu/p...doet-helemaal-niets-meer/

@mrvaintwo dat zou je zeker eens kunnen overwegen, al sje de foto post kunnen we je hier mee verder helpen.

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09
Dat lijkt op een besturingsprint fout. Als die op elk moment kan uitvallen duidt dat op een storing van het voedingsgedeelte.

Check je stekker eens, is die nog heel? Weet niet of je de machine kunt openhalen maar je kunt de bovenkat eraf halen en dan eens kijken naar de besturingsprint. De machine is al wel op leeftijd.

Wat nalezen op het interweb kan het zijn dat de trafo er de brui aangeeft, in ieder geval de beveiliging van de trafo. Of dit het probleem is weet ik niet maar haal de print er eens uit.

Hier een linkje over wat misschien het probleem kan zijn https://www.euromaxx.nu/p...doet-helemaal-niets-meer/

@mrvaintwo dat zou je zeker eens kunnen overwegen, al sje de foto post kunnen we je hier mee verder helpen.

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrvaintwo
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-05 00:10
Hartelijk dank voor het je reactie Ik zal vervolgstappen nemen. Stay tuned voor meer info. (Alleen even de tijd vinden en krijgen)

[ Voor 18% gewijzigd door mrvaintwo op 24-04-2024 19:11 ]