Ik wil Wifi in mijn tuin aanleggen, Beoogde montagepunt is een kas met hierin een stroomvoorziening, De kas is tot op zekere hoogte waterdicht maar niet helemaal. Makkelijkste oplossing is een powerline adapter met ingebouwde Wifi. Echter zijn deze niet geschikt voor gebruik buitenshuis (de "Devolo dLAN WiFi outdoor" zou de perfect oplossing zijn voor mijn situatie, echter is deze niet meer leverbaar).
Ik denk er daarom over om de adapter in een waterdichte kast/kabeldoos te monteren en in de winter binnen te halen. Echter vraag ik mij af hoe het zit met de warmteontwikkeling van de adapter in een dichte kast.
Iemand een idee of ervaring hoe dit op te lossen? Of misschien zie ik wel een beschikbaar product over het hoofd?
Ik denk er daarom over om de adapter in een waterdichte kast/kabeldoos te monteren en in de winter binnen te halen. Echter vraag ik mij af hoe het zit met de warmteontwikkeling van de adapter in een dichte kast.
Iemand een idee of ervaring hoe dit op te lossen? Of misschien zie ik wel een beschikbaar product over het hoofd?