Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dft2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:05
Ik wil Wifi in mijn tuin aanleggen, Beoogde montagepunt is een kas met hierin een stroomvoorziening, De kas is tot op zekere hoogte waterdicht maar niet helemaal. Makkelijkste oplossing is een powerline adapter met ingebouwde Wifi. Echter zijn deze niet geschikt voor gebruik buitenshuis (de "Devolo dLAN WiFi outdoor" zou de perfect oplossing zijn voor mijn situatie, echter is deze niet meer leverbaar).
Ik denk er daarom over om de adapter in een waterdichte kast/kabeldoos te monteren en in de winter binnen te halen. Echter vraag ik mij af hoe het zit met de warmteontwikkeling van de adapter in een dichte kast.

Iemand een idee of ervaring hoe dit op te lossen? Of misschien zie ik wel een beschikbaar product over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 13:25

d-Frag

74% completed

Gezien de warmte- en vochtontwikkeling van een kas zou ik nog eerder denken aan ophangen op een schaduwrijke plek in een waterdichte behuizing buiten de kas.

Zolang het niet vriest, of in het directe zonlicht hangt kan apparatuur best wat hebben.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dft2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:05
Kas wordt niet meer gebruikt, dus met vocht zal t wel meevallen. Vraag me dus af of de warmteontwikkeling in een dichte kast (ook buiten een kas) niet teveel wordt?