Eat my shorts !
* Arthur heeft nog wel een wish click&dial abonnement lopen, maar heeft inmiddels ook adsl dus kan het niet verifiëren
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
hehe, ik zit nog op wanadoo.Op zondag 09 september 2001 20:42 schreef the_undertaker het volgende:
zit vandaag al 8 uur, 39 minuten en 39 seconden via C&D
Ik heb trouwens in de 4 maanden dat ik lid van Wish Click & dial, slechts één keer een rekening gehad van de abo kosten voor 1 maand. Verder nooit een rekening gehad, ook niet van tel. kosten...
Zijn er ook nog meer mensen die dit hebben ?
Eat my shorts !
bijna iedereen heeft dat, ik ookOp zondag 09 september 2001 20:57 schreef dieFX het volgende:
ok, ik ben dus niet de enigste
Ik heb trouwens in de 4 maanden dat ik lid van Wish Click & dial, slechts één keer een rekening gehad van de abo kosten voor 1 maand. Verder nooit een rekening gehad, ook niet van tel. kosten...
Ik zit namelijk nog steeds met het 'oude' abonnement.....
Tell me, scheelt het ook qua snelheid?
Verwijderd
same here.....Op zondag 09 september 2001 20:57 schreef dieFX het volgende:
Ja klopt, vraag me af wanneer die komt...Op zondag 09 september 2001 20:57 schreef dieFX het volgende:
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Verwijderd
Welk abo kan ik het beste pakken?
Wish of wanado?
Ik wil wel een goede ping hebben met TFC / CS anders blijf ik wel bij zonnet.
Verder wil ik ook niet na 2 uur ge-disconnect worden
en is het ook mogelijk een abo te pakken voor 4 of 6 uur??
Verwijderd
Op maandag 10 september 2001 18:08 schreef TheMAzTER het volgende:
We krijgen nu ISDN thuis en ik krijg een eigen nummer en moet zelf gaan betalen
Welk abo kan ik het beste pakken?
Wish of wanado?
Ik wil wel een goede ping hebben met TFC / CS anders blijf ik wel bij zonnet.
Verder wil ik ook niet na 2 uur ge-disconnect worden
en is het ook mogelijk een abo te pakken voor 4 of 6 uur??
Verwijderd
en me mail doet het ook niet meer
Ze zullen toch niet de stekker eruit hebben getrokken
hebben meer mensen hier last van??
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
> hebben meer mensen hier last van??
Ja. "Authorisation failed" krijg ik op:
De POP3 server
http://wijzigen.wish.nl
http://webmail.wish.nl
Inbellen kan ik op dit moment niet testen, maar dat zal ook wel niet gaan.
Zou wel fijn geweest zijn als ze werkzaamheden gewoon op http://www.wish.nl zouden melden, zoals ze dat vroeger deden.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Alleen de belkosten nog niet...
Inbellen kan ik nu ook niet
Eat my shorts !
Heeft iemand ideeën?
Greetz,
Pascal
Verwijderd
Het nieuws op http://www.wish.nl is zojuist nog geupdate. En met de POP3 server krijg ik ook gewoon contact, alleen zegt hij "authorisation failed". En http://wijzigen.wish.nl doet het ook, alleen daar kom ik ook niet binnen.
En de zooi die ik op m'n Wish webspace heb staan, daar kan ik ook nog gewoon bij.
't Lijkt mij dus alleen een authorisatie probleem.
Ik dacht dat ik gewoon afgesloten was. Omdat mijn e-mail adres nog stamt van de tijd dat je F30,- per maand moest betalen bij wish, en sinds 1 1/2 jaar niet meer heb geinternet via Wish.
Maar ik hoop niet dat ze failliet zijn/gaan. Ik heb nog altijd het kleine kantoortje in Uden als beeld van Wish
kan niet lang meer duren voordat ze failliet gaan......... geld terughalen dusOp donderdag 13 september 2001 16:21 schreef Willems het volgende:
Kan inderdaad ook niet inbellen op Wish, en eveneens kan je WISH niet meer Pingen. Kan ik er dus weer vanuit gaan dat Wish failliet is ? (Net zoals Quicknet enz)
Heeft iemand ideeën?
Greetz,
Pascal
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Greetz,
Pascal
PS: Het werkt weer op het moment, dus nog even wachten met terugvragen, maar ik verwacht dat dat niet echt lang meer gaat duren.
Ik kan al voor de 3e avond deze week niet inbellen met click&dial
Iemand al ervaring met (overstappen naar) hometime van Wanadoo? bedankt.
[hmz, zo te zien is er al genoeg te lezen over Hometime hiero, dus laat maar...]
Beste WISH abonnee,
Zoals u gemerkt heeft hebben er zich een aantal dagen problemen voorgedaan.
Deze problemen hadden invloed op zowel het inbellen als het mailen.
Op dit moment zijn al deze problemen verholpen en zou u weer zonder
problemen gebruik moeten kunnen maken van onze diensten.
Op onze website staan de dagen waarop gecompenseerd gaat worden vermeld.
Excuses voor het ongemak.
Mocht dit emailtje niet al uw vragen beantwoorden, dan kunt u contact
opnemen met onze telefonische helpdesk (0900-3306688, 1 gpm).
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het WISH Helpdesk Team.
Op de site zelf:
Beste Click & Dial abonnee,
De afgelopen dagen hebben we te kampen gehad met een technisch probleem (de zgn. "Unix miljardste seconde bug") waardoor voor sommige abonnees het Click & Dial inbelnummer tijdelijk onbereikbaar geweest is. De mate waarin hiervan last ondervonden is verschilt per abonnee. Wij willen hiervoor graag onze verontschuldigingen aanbieden.
Als tegemoetkoming voor de verloren Click & Dial inbeltijd, hebben wij besloten om ALLE Click & Dial Abonnees met in totaal 6 uur te compenseren in de komende weken.
De Click & Dial uren zullen, verdeeld over 6 weekenddagen, opgehoogd worden.
Het schema is:
week 38: zaterdag 22-09-2001 1 uur extra
week 38: zondag 23-09-2001 1 uur extra
week 39: zaterdag 29-09-2001 1 uur extra
week 39: zondag 30-09-2001 1 uur extra
week 40: zaterdag 06-10-2001 1 uur extra
week 40: zondag 07-10-2001 1 uur extra
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Alexander Bakkeren
Algemeen directeur
Tsja, is leuk, maar ik Internet vooral door de weeks
overdag, en dat zijn nou net de dure uren...
Tja, ik ook, is wel handig, dure uren verruilen voor dal-uren.Op woensdag 19 september 2001 20:21 schreef PatMan het volgende:
Tsja, is leuk, maar ik Internet vooral door de weeks
overdag, en dat zijn nou net de dure uren...
Wish is triuwens alweer but, word er steeds na 3 sec weer uitgegooid.
One of the animals has left its cage today.
Heb ik ook nu, ik word na 6 sec steeds erafgeknikkerd. De laatste tijd zijn er steeds problemen met die gasten ik word er een beeytje sch*tziek vanOp donderdag 20 september 2001 14:36 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Wish is triuwens alweer but, word er steeds na 3 sec weer uitgegooid.
Verwijderd
Ik word er ook kotsberoerd vanOp zaterdag 22 september 2001 15:13 schreef _Stryker_ het volgende:
[..]
Heb ik ook nu, ik word na 6 sec steeds erafgeknikkerd. De laatste tijd zijn er steeds problemen met die gasten ik word er een beeytje sch*tziek van
Stelletje oplichters, de beloofde extra uren krijg je dus NIET. Na 2 uur werd ik er afgeknikkerd en kom er NIET weer op! Een stelletje afzetters
Verwijderd
Ik vind die uren compensatie opzich wel aardig, maar vind het stom dat het dan over een aantal weken wordt verdeeld, en dan alleen in het weekend...
Maar ja, aangezien mijn Wanadoo Hometime account is geactiveerd, ga ik m'n wish abo. maar opzeggen...
Eat my shorts !