In mijn Synology NAS heb ik mijn foto's, administratie en andere kleine bestanden op een WD RED SA500 schijf van 2TB staan. Nu wil ik die eigenlijk SHR1 opslaan met een tweede 2TB schijf gespiegeld, maar lijkt de 2TB versie niet meer te krijgen of voor dik over de €200 en dat is flink meer dan ik ervoor heb betaald.
Wat zou een goed alternatief zijn voor een 2e 2TB schijf? Het aantal read en writes per dag is beperkt want er komen misschien 20 / 30 foto's per dag erbij / eraf en ook de administratie is niet zo spannend.
Ik heb het voornamelijk gedaan voor de snelheid waarmee een SSD kleine bestanden kan openen / verplaatsen, maar wil wel de zekerheid van SHR1.
Wat zou een goed alternatief zijn voor een 2e 2TB schijf? Het aantal read en writes per dag is beperkt want er komen misschien 20 / 30 foto's per dag erbij / eraf en ook de administratie is niet zo spannend.
Ik heb het voornamelijk gedaan voor de snelheid waarmee een SSD kleine bestanden kan openen / verplaatsen, maar wil wel de zekerheid van SHR1.
DS1817+& DS923+ DX513 & DX517