Insta360 ace pro setup donkere ruimtes met showbelichting.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggfish
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-03 00:46
Hoi Allemaal

Ik heb drie Insta360 Ace Pro-camera's voor mijn band gekocht voor live muziekvideo opnames.
Ze zouden vlak voor een heel belangrijk optreden moeten arriveren, dus er is geen tijd om met vallen en opstaan ​​de juiste instellingen te vinden.
90% van de tijd spelen we 's avonds in een medium verlichte zaal of buiten. Bovendien gebruiken we tijdens onze shows veel gekleurde showlichten en lasers die echter niet op de lens schijnen maar erachter staan.

Ik heb veel YouTube-video's over deze camera bekeken om mezelf voor te bereiden om de korte tijd die ik heb voor zaterdagavond. Ik zou graag willen weten welke instellingen ik nodig heb om de camera’s optimaal in te stellen. Ik denk dat ik de Purevideo-modus moet gebruiken (opnemen met een verhouding van 4k 30 frames 16:9) en heel voorzichtig moet zijn met het gebruik van hogere helderheid/belichting. Is Purevideo alleen geschikt als het heel erg donker is of ook bruikbaar voor mijn toepassing? Moet ik de brightness op LOW houden?

Misschien kan iemand mij wijzen op de instellingen die hoogstwaarschijnlijk de beste optie zijn voor onze situatie?

Het zou zeer gewaardeerd worden. Bij voorbaat dank.

Tim