playaAls ik jou was zou ik de Yamaha Rx-v420 nemen met de yamaha dv-510 nemen bij elkaar kost dat 1800,- en is ie nog regiovrij ook. bij mediamarkt amsterdam
Doet geen MP3.

Is overigens een Philips 711...
TrailBlazerNog ff een vraagje ik wil ze niet tegelijk aanschaffen. Eerst de DVD speler en dan de versterker. Ik heb nu een dolby setje. Krijg ikuit mijn dvd speler wel gewoon dolby. Ik denk het wel want dolby zit gewoon gecodeerd in het stero signaal.
Bedoel je dat je een "Dolby Prologic" versterker met 5.1 ingangen hebt? Dan heb je idd genoeg aan een DVD speler met Dolby Digital (AC3) decoder. Je verbindt de 5.1 uitgangen van de DVD met de ingangen van de amp en je ben klaar.
Dan heb je evenwel GEEN DTS.
Waarom zou je DTS willen? Je hebt toch al Dolby Digital?
- DTS klinkt net nog ff mooier in films (als de DVD het signaal heeft) en je kan ook een CD-audio met DTS signaal afspelen. Die zijn wel duur en zeldzaam, maar dan lijkt het net alsof je in het publiek staat bij "Hell freezes over" van de Eagles.
Een DD Decoder hebben de Samsung 811, M405 en Philips 752.
DarkHelmetLet erop dat ze ook RC2 of zoiets kunnen omzeilen.
Das die extra beveiliging op DVD's die checken of de speler regiovrij is....
Een beetje vaag uitgelegd.
Het gaat er om dat de speler niet alleen regio
vrij is, maar dat je hem ook handmatig kan instellen op een specifieke regio, regio 1 dus. Nieuwe DVD's met het RCE systeem, regional coding enhancement (enforcement) spelen niet af op een speler waarop geen regiocode zit.
audiovisionDe pioneer 444 is een hele mooie speler, 799,00 regiovrij.
De 343 kost nu 699,00 regiovrij ( zolang de voorraad strekt incl 2 dvd films ! )
De 343 doet geen MP3 en is vierkant achterhaald door de 444.
Als je die DV444 voor dat geld regiovrij kan krijgen,
doen! Waar is dat overigens?