Recent heb ik een brief gekregen waarin stond dat mijn netbeheerder graag een elektriciteitshuisje of in vaktermen ''een compactstation'' wil plaatsen op het terrein van mijn VvE. In verband met een netberekening is deze plek de enige logische plek om stabiliteit te kunnen garanderen. Nu ben ik er niet zo happy mee omdat het een lelijk ding is, maar ook omdat ik aan een drukke weg woon waardoor uitgaand verkeer minder zicht heeft op de doorgaande weg. Het elektriciteitshuisje zou namelijk geplaatst moeten worden op de hoek van een kruispunt, en dat lijkt mij niet ideaal.
Hoe dan ook, heb ik wat advies ingewonnen en volgens een jurist, zouden ze je eventueel kunnen dwingen omdat er een maatschappelijk belang bij is.
Graag willen ze het kopen, dus een wijziging van de splitsingsakte is dan nodig.
Of langdurige - eeuwigdurende erfpacht.
Maar voordat ze uberhaupt een bod doen, wat voor bedragen zijn hier zo mee gemoeid.
Hebben we het dan over 100 euro per jaar erfpacht of verkopen voor 5000 euro?
Daarnaast de vraag of er nog meer dingen zijn waarmee we rekening moeten houden, is er bijvoorbeeld geluidsoverlast, lage tonen / zoem ?
Op internet kan ik hier niks over vinden omdat ik vermoed ze meestal geplaatst worden op gemeentegrond.
Wie kan mij hier meer over vertellen?
Hoe dan ook, heb ik wat advies ingewonnen en volgens een jurist, zouden ze je eventueel kunnen dwingen omdat er een maatschappelijk belang bij is.
Graag willen ze het kopen, dus een wijziging van de splitsingsakte is dan nodig.
Of langdurige - eeuwigdurende erfpacht.
Maar voordat ze uberhaupt een bod doen, wat voor bedragen zijn hier zo mee gemoeid.
Hebben we het dan over 100 euro per jaar erfpacht of verkopen voor 5000 euro?
Daarnaast de vraag of er nog meer dingen zijn waarmee we rekening moeten houden, is er bijvoorbeeld geluidsoverlast, lage tonen / zoem ?
Op internet kan ik hier niks over vinden omdat ik vermoed ze meestal geplaatst worden op gemeentegrond.
Wie kan mij hier meer over vertellen?