Goedendag allemaal
Wij wonen sinds mei vorig jaar in een nieuwbouw appartement met warmtepomp
We hebben in elke kamer ventilatieluikjes die we eigenlijk altijd dicht hebben omdat we werkelijk alle geluiden van boven horen
Ten eerste horen we iedere voetstap en ook als ze iets harder praten horen wij dat
Laat staan als ze schreeuwen horen wij dit echt hard bij ons
Ook roken ze wel eens binnen wat wij ruiken
Nu heb ik het idee dat ik de geluiden op de wc het ergste hoor
Ik heb ook zulke luikjes:strip_exif()/f/image/cYgU8j4wMgQSGkdQ6FeE3WW0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wellicht komt hier veel geluid door ( in ieder geval iets denk ik) nu heb ik inno geluidsdempers gekocht en wil ik de buis hiermee vol stoppen. Heeft dit nadelige effecten voor de luchtaanvoer van de warmtepomp ? En zijn er meer ideeen om dit geluid tegen te gaan?
Ik heb namelijk ook ventilatieroosters en hier komt ook naar mijn idee veel doorheen. Is hier iets aan te doen?
Wij wonen sinds mei vorig jaar in een nieuwbouw appartement met warmtepomp
We hebben in elke kamer ventilatieluikjes die we eigenlijk altijd dicht hebben omdat we werkelijk alle geluiden van boven horen
Ten eerste horen we iedere voetstap en ook als ze iets harder praten horen wij dat
Laat staan als ze schreeuwen horen wij dit echt hard bij ons
Ook roken ze wel eens binnen wat wij ruiken
Nu heb ik het idee dat ik de geluiden op de wc het ergste hoor
Ik heb ook zulke luikjes
:strip_exif()/f/image/cYgU8j4wMgQSGkdQ6FeE3WW0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wellicht komt hier veel geluid door ( in ieder geval iets denk ik) nu heb ik inno geluidsdempers gekocht en wil ik de buis hiermee vol stoppen. Heeft dit nadelige effecten voor de luchtaanvoer van de warmtepomp ? En zijn er meer ideeen om dit geluid tegen te gaan?
Ik heb namelijk ook ventilatieroosters en hier komt ook naar mijn idee veel doorheen. Is hier iets aan te doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Jake9822 op 22-04-2024 15:31 ]