Auto spoiler, diffuser, etc. laten monteren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savkate
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01 16:16
Eind deze week haal ik mijn "nieuwe" Peugeot 207 op. Zin in! Het lijkt me leuk de auto te voorzien van een spoiler, diffuser, side skirts, etc.

Maar waar laat je zoiets doen? Ik kom veel bedrijven tegen in de Randstad, maar ik woon zelf in regio Arnhem-Nijmegen. Ik heb twee linkerhanden en ook geen garage/schuur/oprit dus ik kan zelf niet echt aan de slag. De garage waar ik de auto koop kon me helaas ook niet helpen.

Als het echt niet anders kan, dan moet ik maar wat verder rijden. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die zoiets doet in mijn regio. Of is er een forum/Facebookgroep/website met adresjes?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
*knip* Als je niet iets positiefs kan bijdragen post dan niets

[ Voor 104% gewijzigd door Touchdomex op 22-04-2024 15:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Savkate
Ik woon toch al in een sociale huur wijk. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-05 11:55
Kijk even of er clubs/groepjes zijn die wellicht die kennis hebben. Instagram is meestal wel een aardige plek om te beginnen met je zoektocht.

Mocht je een betrouwbare partij zoeken dan kan ik je Mebu (Nootdorp) aanraden.

/edit

Dus dit soort accounts een berichtje sturen:

https://www.instagram.com/peugeot_club_nederland/
https://www.instagram.com/dutch_green_207/
https://www.instagram.com/peugeotclubnl/
https://www.instagram.com/peugeot206fanclub/

[ Voor 34% gewijzigd door BertP op 22-04-2024 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Savkate
BertP schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:13:
Kijk even of er clubs/groepjes zijn die wellicht die kennis hebben. Instagram is meestal wel een aardige plek om te beginnen met je zoektocht.

Mocht je een betrouwbare partij zoeken dan kan ik je Mebu (Nootdorp) aanraden.

/edit

Dus dit soort accounts een berichtje sturen:

https://www.instagram.com/peugeot_club_nederland/
https://www.instagram.com/dutch_green_207/
https://www.instagram.com/peugeotclubnl/
https://www.instagram.com/peugeot206fanclub/
Daar heb ik wat aan, dankjewel! Ik zal m'n Instagram weer even afstoffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Savkate schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:08:
Ik heb twee linkerhanden en ook geen garage/schuur/oprit dus ik kan zelf niet echt aan de slag.
Is YouTube in combinatie met een DHZ-garage een idee?
Verkijk je niet op wat het kost als je zoiets professioneel wilt laten doen.

Sowieso heel leuk dat je overweegt je auto te personaliseren en modificeren d:)b

Nog een tip: kijk ook naar het gewicht van de aangeboden materialen.
Sethro schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:12:
Gewoon niet, tenzij je graag als tokkie de buurt door wilt.
Het kan gerust leuk:
https://duckduckgo.com/?q...hone&iax=images&ia=images

Niet iedereen leeft om een bruin ding te leasen; voor sommige mensen is een auto iets dat inspireert en passie opwekt. Zolang ze hem niet veel luider maken moet je mensen lekker in hun waarde laten.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Ample Energy schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:31:
[...]

Sowieso heel leuk dat je overweegt je auto te personaliseren en modificeren d:)b

[...]

Het kan gerust leuk:

Niet iedereen leeft om een bruin ding te leasen; voor sommige mensen is een auto iets dat inspireert en passie opwekt. Zolang ze hem niet veel luider maken moet je mensen lekker in hun waarde laten.
toon volledige bericht
Die rijden er ook niet mee op de openbare weg…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Savkate
Ample Energy schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:31:
[...]

[...]

Het kan gerust leuk:

toon volledige bericht
Ik vind het daarom wat tricky om aan m'n auto te sleutelen, heb er echt nog nooit wat aan gedaan behalve een keer knipperlichtjes vervangen. Je hebt zeker gelijk dat het wel een stuk goedkoper is. Het gewicht had ik nog niet aan gedacht, dus goede opmerking, thanks!

En ja ik vind het ook wel jammer dat iedereen gelijk denkt dat je een ongelofelijk tokkie bent. Harder geluid hoeft van mij ook helemaal niet, met 200 km/u over de NL snelweg hoef ik ook niet, maar ik rijd wel graag iets unieks en leuks. :) Mijn huidige Peugeot 107 heeft ook een spoiler en racestreep (maar die zaten er al op) en ik krijg er altijd leuke reacties op dat zo'n koekblikje er zo uit ziet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Super tof dat je de auto aanpast naar je eigen smaak. Laat iedereen maar kletsen, de meeste rijden nu eenmaal graag in een standaard grijze Polo zonder smaak.

Ik heb zelf onlangs een spoiler gepakt, 3 uur uitmeten, en plakken in 3 minuten. Echter super mooi geworden!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:50
*knip* in plaats van dit zou je ook de user kunnen helpen

[ Voor 82% gewijzigd door Touchdomex op 22-04-2024 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Savkate
Blasterxp schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:38:
Super tof dat je de auto aanpast naar je eigen smaak. Laat iedereen maar kletsen, de meeste rijden nu eenmaal graag in een standaard grijze Polo zonder smaak.

Ik heb zelf onlangs een spoiler gepakt, 3 uur uitmeten, en plakken in 3 minuten. Echter super mooi geworden!
Thanks! Ja ach mensen hoeven het niet mooi te vinden, ik doe het voor mezelf, niet voor iemand anders.

Met welk materiaal heb je het vastgeplakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Savkate schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:36:
[...]

En ja ik vind het ook wel jammer dat iedereen gelijk denkt dat je een ongelofelijk tokkie bent.
Tja, het heeft nou eenmaal een beetje dat imago.
Harder geluid hoeft van mij ook helemaal niet, met 200 km/u over de NL snelweg hoef ik ook niet, maar ik rijd wel graag iets unieks en leuks. :)
Dat vind ik in ieder geval een toffe instelling en waardeer ik enorm. Die harde uitlaten zijn echt ronduit asociaal. Ik kan me voorstellen dat het tof is maar de overlast die het genereert, zeker als je door een wijk met baby's en huisdieren rijdt, is het gewoon niet waard.
Mijn huidige Peugeot 107 heeft ook een spoiler en racestreep (maar die zaten er al op) en ik krijg er altijd leuke reacties op dat zo'n koekblikje er zo uit ziet.
Fijn dat je dat als leuke reacties ervaart. :) Doe vooral wat je leuk vindt als je een ander er niet mee benadeelt. d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 22-04-2024 14:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Savkate
Danielson schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:39:
*knip*originele post is aangepast
Het interesseert me echt geen biet dat jij vind dat ik voor lul sta ermee. Ik doe het voor mezelf, want ik vind het leuk. De mening van zuurpruimen doet me niet van mening veranderen.

[ Voor 32% gewijzigd door Touchdomex op 22-04-2024 15:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LTwinter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:30
Blasterxp schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:38:
Laat iedereen maar kletsen, de meeste rijden nu eenmaal graag in een standaard grijze Polo zonder smaak.
Hij is gletsjerwit okay =(. En ik heb een eendje met zonnebril op het dashboard!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
*knip* graag een positieve bijdrage in dit topic of scroll door

[ Voor 86% gewijzigd door Touchdomex op 22-04-2024 15:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Savkate
Room42 schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:43:
[...]

Tja, het heeft nou eenmaal een beetje dat imago.

[...]

Dat vind ik in ieder geval een toffe instelling en waardeer ik enorm. Die harde uitlaten zijn echt ronduit asociaal. Ik kan me voorstellen dat het tof is maar de overlast die het genereert, zeker als je door een wijk met baby's en huisdieren rijdt, is het gewoon niet waard.

[...]

Fijn dat je dat als leuke reacties ervaart. :)
Ik snap het ergens wel, maar ik word een beetje moe dat de antwoorden gelijk super aanvallend zijn. Ik doe het niet om de meest luide aso in de straat te kunnen zijn. Zie het zo, ik besteed zelf ook tijd aan m'n kledingstijl bv. Dus ik vind het óók leuk om over mijn auto na te denken.

Inderdaad die harde uitlaten vind ik tien keer niks. Mijn katten schrikken daar ook van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Wat maakt het nou uit als iemand zijn eigen auto wil voorzien van een bodykit? Als TS dat wil dan moet TS dat toch zelf weten?
Je zegt toch ook niet tegen elke casemodder hier dat het er slecht uit ziet en dat het onzin is?

TS je kunt even rondvragen bij schadeherstelbedrijven in de buurt. Zij monteren wel vaker dat soort spul. Ze kunnen het alleen niet altijd zelf leveren en dan moet je even overleggen of ze ook zelf aangeleverd spul willen monteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
Het is niet lullig bedoeld, zeker niet! Maar meer als wake-up call, de meesten beseffen namelijk niet dat de auto er veel slechter van wordt.

Als je het geld b.v. in betere dempers, rubbers, banden, chiptuning steekt, dat levert het tenminste wat op i.p.v. dat het afbreuk doet aan de auto, zowel financieel als rijtechnisch.

Sterker nog, een (grote) achterspoiler op een voorwielaangedreven wagen kan ook gewoon gevaarlijk zijn, ik heb het wel eens meegemaakt bij rijvaardigheidstrainingen met eigen wagens dat er ook wat waren met grote spoilers, die intructeurs lachen zich dood, ze komen geen bocht door! 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Danielson op 22-04-2024 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savkate
Danielson schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:54:
Het is niet lullig bedoeld, zeker niet! Maar meer als wake-up call, de meesten beseffen namelijk niet dat de auto er veel slechter van wordt.

Als je het geld b.v. in betere dempers, rubbers, banden, chiptuning steekt, dat levert het tenminste wat op i.p.v. dat het afbreuk doet aan de auto, zowel financieel als rijtechnisch.

Sterker nog, een (grote) achterspoiler op een voorwielaangedreven wagen kan ook gewoon gevaarlijk zijn...
Uiteraard besef ik me dit. De auto is 5000 euro dus het niet alsof ik nou voor een waardeverlies van duizenden euro's zorg. Daarnaast is het plan ook om deze te rijden totdat die op is.

Nieuwe kwalitatieve banden staan ook zeker op het lijstje om binnen niet al te lange tijd te doen, er zit nu een goedkper merk op, maar dat kan gewoon bij mijn garage. De uiterlijke aanpassingen niet, en ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken. De meeste 207 spoilers zijn ook niet heel spannend qua formaat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Als je maar beseft dat een achterspoiler geen enkel voordeel heeft, maar alleen nadelen, dat probeer ik alleen maar duidelijk te maken! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Savkate
.Maarten schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:51:
Wat maakt het nou uit als iemand zijn eigen auto wil voorzien van een bodykit? Als TS dat wil dan moet TS dat toch zelf weten?
Je zegt toch ook niet tegen elke casemodder hier dat het er slecht uit ziet en dat het onzin is?

TS je kunt even rondvragen bij schadeherstelbedrijven in de buurt. Zij monteren wel vaker dat soort spul. Ze kunnen het alleen niet altijd zelf leveren en dan moet je even overleggen of ze ook zelf aangeleverd spul willen monteren.
Ieder z'n hobby toch?

En thanks, dat is een goede tip. Zelf bestellen is inderdaad geen probleem, maar het monteren vind ik wat spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savkate
Danielson schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:59:
Als je maar beseft dat een achterspoiler geen enkel voordeel heeft, maar alleen nadelen, dat probeer ik alleen maar duidelijk te maken! :)
Ja dat weet ik, het is puur voor het uiterlijk! That's a sacrifice I'm willing to make haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:53

heuveltje

KoelkastFilosoof

Savkate schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:08:
Eind deze week haal ik mijn "nieuwe" Peugeot 207 op. Zin in! Het lijkt me leuk de auto te voorzien van een spoiler, diffuser, side skirts, etc.

Maar waar laat je zoiets doen? Ik kom veel bedrijven tegen in de Randstad, maar ik woon zelf in regio Arnhem-Nijmegen. Ik heb twee linkerhanden en ook geen garage/schuur/oprit dus ik kan zelf niet echt aan de slag. De garage waar ik de auto koop kon me helaas ook niet helpen.

Als het echt niet anders kan, dan moet ik maar wat verder rijden. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die zoiets doet in mijn regio. Of is er een forum/Facebookgroep/website met adresjes?
Een 207 Is al 12-18 jaar oud. Ik neem even aan dat je om financiele redenen voor zo'n oudere auto hebt gekozen Wil je het enigzins fatsoenlijk laten uitzien, Difusers, sideskirts etc moeten handmatig op kleur gespoten worden en passend gemaakt worden. Als je dat wil laten doen tegen auto-herstel tarief kijk je al snel tegen 100'en zo niet duizend+ aan uurtarief aan.

Weet je zeker dat je dat wil uitgeven aan die auto ? Ook met het oog, dat hij mogelijk geen heel lang economisch leven meer te gaan heeft. (Of wel, na 14 jaar kunnen ze binnen een dag ophouden, of na 10 jaar nog rijden............)

Overigens heb ik absoluut geen "vooroordelen" tegenover iemand die in een 207 rijd, wel tegen mensen die in een 207 met extra dikke pijpen en spoilers rondrijden :X

[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 22-04-2024 15:02 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:19

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Danielson schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:54:

Nee, een verwijzing naar een topic van Foute Tuning is echt niet lullig bedoeld. ;)
Bodykits kunnen impact hebben op het rij gedeelte maar het is vrij minimalistisch. Sterker nog, sommige modificaties kan zelfs positief uitpakken:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Massive Drag Reduction For Tiny Budget - How I turned my family car into an AERO Star

De enige reacties die men hier geeft zijn meningen. OP vraagt niet om mening, hij vraagt om advies waar hij dit kan doen. Je hoeft hem niet over te halen van je gelijk. Heb je geen advies? Dan sla je dit topic toch over?

@Savkate
Er zijn soms lokale bedrijven die dit willen doen, ik ken er geen in Arnhem/Nijmegen, maar zoek eens naar Carwrappers/Tuning bedrijven. Die kunnen daar vast wel advies ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savkate
heuveltje schreef op maandag 22 april 2024 @ 15:00:
[...]

Een 207 Is al 12-18 jaar oud. Ik neem even aan dat je om financiele redenen voor zo'n oudere auto hebt gekozen Wil je het enigzins fatsoenlijk laten uitzien, Difusers, sideskirts etc moeten handmatig op kleur gespoten worden en passend gemaakt worden. Als je dat wil laten doen tegen auto-herstel tarief kijk je al snel tegen 100'en zo niet duizend+ aan uurtarief aan.

Weet je zeker dat je dat wil uitgeven aan die auto ?

Overigens heb ik absoluut geen "vooroordelen" tegenover iemand die in een 207 rijd, wel tegen mensen die in een 207 met extra dikke pijpen en spoilers rondrijden :X
Klopt, auto komt uit 2010. En ja goed punt! Ik heb wat sites gevonden waar je ze in ieder geval in de juiste afmeting kan vinden, maar spuiten moet nog wel gebeuren. Een spoiler erop wil ik sowieso, de rest is optioneel mochten de kosten echt te gek worden.

Wellicht dat DIY-en dan wel de oplossing word, maar daar moet ik nog even over nadenken.

207 is wel m'n favoriete auto qua uiterlijk (ja ik weet het, opgegroeid met Peugeots, dan krijg je dat). Dus ik ben wel heel specifiek weer voor dit model gegaan omdat ik het gewoon een ontzettend mooie auto vind. Hoop ook dat ik er nog wel 5 jaartjes minimaal van kan genieten. Er staat 113k km op de teller en ik rijd gemiddeld 10k per jaar (niet zoveel dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savkate
Nemean schreef op maandag 22 april 2024 @ 15:00:
[...]

Nee, een verwijzing naar een topic van Foute Tuning is echt niet lullig bedoeld. ;)

[...]

Bodykits kunnen impact hebben op het rij gedeelte maar het is vrij minimalistisch. Sterker nog, sommige modificaties kan zelfs positief uitpakken:

[YouTube: Massive Drag Reduction For Tiny Budget - How I turned my family car into an AERO Star]

De enige reacties die men hier geeft zijn meningen. OP vraagt niet om mening, hij vraagt om advies waar hij dit kan doen. Je hoeft hem niet over te halen van je gelijk. Heb je geen advies? Dan sla je dit topic toch over?

@Savkate
Er zijn soms lokale bedrijven die dit willen doen, ik ken er geen in Arnhem/Nijmegen, maar zoek eens naar Carwrappers/Tuning bedrijven. Die kunnen daar vast wel advies ingeven.
toon volledige bericht
Haha die velgen in die video! Lekker futuristisch.

Ik heb wel een wrap-bedrijf in Arnhem gevonden met goede reviews, ik kan natuurlijk hen altijd even vragen ja. :) Ik wou ze misschien ook benaderen om de ramen te blinderen (voor dat extra tokkie-effect).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Het is van de 3M dubbelzijdige tape. Super goed schoonmaken met van die alcohol doekjes, plakken, en een tijdje vast houden. Zit super stevig, maar de eerste keer door de wasstraat was wel een beetje spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

DaWaN

'r you wicked ??

Je zult waarschijnlijk weinig garages vinden die dit werk doen.
Reden is simpel: het is zeer tijdrovend werk omdat de onderdelen vaak van matige kwaliteit zijn en slecht passen.
Daarbij moet er ook vaak spuitwerk bij komen en dat is ook niet goedkoop.
De meeste garages hebben nu al hun handen vol aan het uitvoeren van normaal onderhoud en zitten niet op dit soort werk te wachten.
Je zult eerder moeten gaan zoeken naar spuiterijen en/of schadeherstelbedrijven die dit werk doen.

Echter zou ik zelf nooit voor duizenden euro's gaan verspijkeren aan zo'n relatief oude auto, dus ik zou aanraden het zelf te doen of anders te sparen voor een auto die er uit de fabriek al mooi uit ziet.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savkate
DaWaN schreef op maandag 22 april 2024 @ 15:14:
Reden is simpel: het is zeer tijdrovend werk omdat de onderdelen vaak van matige kwaliteit zijn en slecht passen.
De meeste garages hebben nu al hun handen vol aan het uitvoeren van normaal onderhoud en zitten niet op dit soort werk te wachten.
Je zult eerder moeten gaan zoeken naar spuiterijen en/of schadeherstelbedrijven die dit werk doen.

Echter zou ik zelf nooit voor duizenden euro's gaan verspijkeren aan zo'n relatief oude auto, dus ik zou aanraden het zelf te doen of anders te sparen voor een auto die er uit de fabriek al mooi uit ziet.
Dankjewel, goed om te weten. Verklaart wellicht waarom ik het niet zo makkelijk kan vinden. Duizenden euro's wil ik er ook niet in stoppen, gezien de waarde en leeftijd van de auto. Als ik het zo lees moet ik toch maar eens een cursusje "hoe monteer je een spoiler gaan doen". :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Savkate
Blasterxp schreef op maandag 22 april 2024 @ 15:11:
Het is van de 3M dubbelzijdige tape. Super goed schoonmaken met van die alcohol doekjes, plakken, en een tijdje vast houden. Zit super stevig, maar de eerste keer door de wasstraat was wel een beetje spannend.
Mijn huidige 107 heb ik een dom AliExpress ding op geplakt met 3M tape en dat zit er na een jaar nog steeds super stevig op! De wasstraat vond ik wel tricky ermee maar de wasbox overleeft hij wel. Ik ga eens verdiepen in zelf monteren dan, met tape durf ik nog wel aan de slag. Thanks voor de tip. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
DaWaN schreef op maandag 22 april 2024 @ 15:14:

Ik had de keuze tussen zwart, carbon look en geen verf. Ik heb geen carbon verder op mijn auto; en zwart pastte mooi. Dus voor mij geen gedoe met kleur.
Naast spuiten is het soms veel goedkoper en eenvoudiger om de onderdelen te laten wrappen.
Je hebt alle vrijheid om zelf te kiezen wat voor wrap je mooi vindt.

Leuke keuze voor de TS. Ik ben heel benieuwd wat voor spoiler je al gevonden hebt.
Ik ben erg onder de indruk van dit merk; https://www.maxtondesign.co.uk/body-kits/peugeot/peugeot-207
En ze hebben ook spul voor jouw bakkie.

Vooral een langere spoiler op je achteruit heeft een mooie toevoeging. De daklijn wordt er langer van. :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Blasterxp op 22-04-2024 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Savkate
Blasterxp schreef op maandag 22 april 2024 @ 15:29:
[...]

Ik had de keuze tussen zwart, carbon look en geen verf. Ik heb geen carbon verder op mijn auto; en zwart pastte mooi. Dus voor mij geen gedoe met kleur.
Naast spuiten is het soms veel goedkoper en eenvoudiger om de onderdelen te laten wrappen.
Je hebt alle vrijheid om zelf te kiezen wat voor wrap je mooi vindt.

Leuke keuze voor de TS. Ik ben heel benieuwd wat voor spoiler je al gevonden hebt.
Ik ben erg onder de indruk van dit merk; https://www.maxtondesign.co.uk/body-kits/peugeot/peugeot-207
En ze hebben ook spul voor jouw bakkie.

Vooral een langere spoiler op je achteruit heeft een mooie toevoeging. De daklijn wordt er langer van. :9~
Oh mijn auto is zwart dus ik wilde ook zwart als kleur. Dit geeft me hoop! Maxton Design is ook wat ik had uitgezocht voor de side skirts en front splitter. Goede ervaringen mee dus?

Ik had mijn oog op deze laten vallen. Maar mocht een ander merk, zoals Maxton, een al gespoten zwarte versie hebben, dan kan ik daar ook wel mee leven. :)
Pagina: 1