Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AI
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:53
Hallo forum genoten,

Zijn er problemen bekend bij cheapconnect?
ik heb een abo bij cheap connect maar kan sinds kort niet meer inloggen. Dacht eerst dat het misschien verkeerd wachtwoord was en heb daarop volgend een wachtwoord opgevraagd. Maar ik kreeg geen reply mail binnen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/po1cDEMwMGCxKvuNNDhve-pL7XI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y5OR9zVSwy7LnayzU7eZzJNp.jpg?f=fotoalbum_large
En cheapconnect is telefonisch niet te bereiken en op het forum kan ik niets posten en lijkt ook niet meer actueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:20
Het laatste bericht op hun forum is van 20 april 2024, dus er gebeurd nog wel iets.

Verder zie ik in je screenshot een melding dat jouw instellingen niet goed staan om met je gekozen alias mail te versturen.
Dus ik zou dat controleren/aanpassen of niet van de alias (sturen vanaf een ander mail adres) gebruiken om ze een mail te sturen.

Budgetproviders hebben overigens meestal niet de beste/snelste respons, er moet immers ergens op bezuinigd worden om zo goedkoop te zijn.

Overigens kun je doorgaans geen wachtwoord aanvragen via de mail, bij de loginpagina zit gewoon een knop "wachtwoord vergeten?" Dan word normaal automatisch een wachtwoord reset mail gestuurd naar je mail adres.

[ Voor 18% gewijzigd door pickboy op 22-04-2024 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

_AI schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:32:
Hallo forum genoten,

Zijn er problemen bekend bij cheapconnect?
ik heb een abo bij cheap connect maar kan sinds kort niet meer inloggen. Dacht eerst dat het misschien verkeerd wachtwoord was en heb daarop volgend een wachtwoord opgevraagd. Maar ik kreeg geen reply mail binnen. [Afbeelding]
En cheapconnect is telefonisch niet te bereiken en op het forum kan ik niets posten en lijkt ook niet meer actueel.
Waar is dat een screenshot van ?
Want Die foutmelding komt niet van Cheapconnect, maar van je eigen server. Je probeert te mailen met een leeg afzender-adres , wat niet toegestaan is.

edit > eerder op verzenden duwen :P Wat @pickboy ook al zegt dus

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 22-04-2024 14:08 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d