Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
sony met dell stickertje 
denk ik heb vandaag ergens gelezen
denk ik heb vandaag ergens gelezen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
is er mischien nog iemand anders die wat zekerder hierover kan zijn
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Heb hier een 17" Dell D1025HE (Trinitron) staan welke door Nokia is gemaakt. Een hele poos geleden was hier iemand met een link naar een site waar je, als je het huppeldepup nummer van je Dell monitor intypte aangaf waar 'ie gefabriceerd was. Ben alleen vergeten hoe en wat precies (behalve dat deze bij Nokia vandaan komt). Goed ding bij de weg.Op zondag 09 september 2001 19:46 schreef IMWezel het volgende:
is er mischien nog iemand anders die wat zekerder hierover kan zijn
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
'K ik geloof je. Zelf heb ik de P790.
Maar om mijn vraag verder uit te breiden. Wordt de hele monitor dan door sony gemaakt of leveren die alleen de beeldbuis.
o ja, als dat een 19-inch monitor is, waar staat dat 17.952-inch VIS voor?
Maar om mijn vraag verder uit te breiden. Wordt de hele monitor dan door sony gemaakt of leveren die alleen de beeldbuis.
je kan van die 19" maar 17.952 zienOp zondag 09 september 2001 20:15 schreef IMWezel het volgende:
'K ik geloof je. Zelf heb ik de P790.
ik neem dan aan dat die 19" staat voor de buitenste doorsnede van de monitor en het scherm dus eigelik 17.952" is
19` diagonaalOp zondag 09 september 2001 21:02 schreef IMWezel het volgende:
ik neem dan aan dat die 19" staat voor de buitenste doorsnede van de monitor en het scherm dus eigelik 17.952" is
en 17,9 zichtbaar.Op zondag 09 september 2001 21:09 schreef funkflex het volgende:
[..]
19` diagonaal
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Waar heb je hem gekocht en voor hoeveel?
dat snap ik diagonaal. en dat is dus incl. de 'kunststof' randOp zondag 09 september 2001 21:09 schreef funkflex het volgende:
[..]
19` diagonaal
yupOp zondag 09 september 2001 21:14 schreef IMWezel het volgende:
[..]
dat snap ik diagonaal. en dat is dus incl. de 'kunststof' rand
dus dan heb je noch maar een 17.9" scherm. Opzich een beetje mensen neppen.
Stel je weet niet veel van computers en zo, maar je wilt een 19" scherm. je ziet dat en denkt: He dat beeld is 19" kopen die hap. blijkt dat het "maar" 17.9" is.
Stel je weet niet veel van computers en zo, maar je wilt een 19" scherm. je ziet dat en denkt: He dat beeld is 19" kopen die hap. blijkt dat het "maar" 17.9" is.
Is zelfs nog ietsje ingewikkelder.
Die 19 inch staat voor de diagonaal over het totale glas. Dit is van buitenste hoek tot buitenste hoek over het glas gemeten ZONDER de kast.
Die 17,9 inch is diagonaal gemeten van hoek tot hoek van de beeldbuis wat je kan zien als de buis is ingebouwd in een kast. Dit bevat ook nog een nutteloos stuk glas (nutteloos voor je beeld, niet voor de constructie) wat je ziet als een zwarte rand om je beeld.
Je hebt dan ook nog het beeldvormend oppervlak (het stuk van de beeldbuis waar je een plaatje op kan toveren).
En als laatste is er ook nog zoiets als een nuttig oppervlak. Dit is het stuk waar je zonder al te veel vervorming een plaatje op kan zetten. Bij de huidige monitoren (met rechte hoeken) is dit gelijk aan het beeldvormend oppervlak.
Van je 19 inch monitor kan je dus maar zo'n 17 inch gebruiken.
Die 19 inch staat voor de diagonaal over het totale glas. Dit is van buitenste hoek tot buitenste hoek over het glas gemeten ZONDER de kast.
Die 17,9 inch is diagonaal gemeten van hoek tot hoek van de beeldbuis wat je kan zien als de buis is ingebouwd in een kast. Dit bevat ook nog een nutteloos stuk glas (nutteloos voor je beeld, niet voor de constructie) wat je ziet als een zwarte rand om je beeld.
Je hebt dan ook nog het beeldvormend oppervlak (het stuk van de beeldbuis waar je een plaatje op kan toveren).
En als laatste is er ook nog zoiets als een nuttig oppervlak. Dit is het stuk waar je zonder al te veel vervorming een plaatje op kan zetten. Bij de huidige monitoren (met rechte hoeken) is dit gelijk aan het beeldvormend oppervlak.
Van je 19 inch monitor kan je dus maar zo'n 17 inch gebruiken.
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
nu je het zegt. idd. Ik heb m'n beedscherm ff opgemeten en diag. is het 40 cm. ff omrekenen = 16".
Eigelijk moet de fabrikant het beeldvormend oppervlak vermelden ipv het totale. wat zoals het nu is, is het erg misleidend
Eigelijk moet de fabrikant het beeldvormend oppervlak vermelden ipv het totale. wat zoals het nu is, is het erg misleidend
Niet echt.Op zondag 09 september 2001 21:47 schreef IMWezel het volgende:
nu je het zegt. idd. Ik heb m'n beedscherm ff opgemeten en diag. is het 40 cm. ff omrekenen = 16".
Het is altijd al zo geweest. 17" is iets van 15,9" zichtbaar hier.
En op je oude 14" kon je maar 12,5 ofzo zien.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pagina: 1