Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Flos
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 22-04-2024
Mijn vraag

Hallo beste mensen,

Ik wil mijn TomTom Go account inclusief bestaande kaarten overzetten van mijn oude iPhone 11 Pro naar mijn nieuwe iPhone 15 Pro. Hoe doe ik dat?

TomTom heeft geen actieve ondersteuning, alleen chatbots.

Als ik op de verkeerde plek zit voor deze vraag, dan hoor ik het graag (ik kon geen sub-forum met 'TomTom' of 'navigatie-apps' vinden, vandaar mijn vraag hier.

Dank!

Gr. Bart Flos

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Is dat niet een kwestie van in de TomTom app via "Instellingen -> Abonnementen" je aankoop herstellen (als die niet al automatisch zichtbaar is? Dat abo hangt gewoon aan je apple ID toch?

De kaarten kan je gewoon opnieuw downloaden, daar valt weinig aan over te zetten. Tenzij je bij het initialiseren van je nieuwe iPhone een sync vanaf je oude hebt uitgevoerd, wellicht dat ie dan die kaarten ook meeneemt. Maar op zich boeit dat weinig aangezien je ze gewoon opnieuw kan downloaden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Je kunt in de setup van je nieuwe iPhone kiezen voor het overzetten van data direct van iPhone naar iPhone, dit zet bijna alles 1 op 1 over, bank-apps etc. moeten wel opnieuw ingelogd worden, ofc.

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Orion84 schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:53:
Is dat niet een kwestie van in de TomTom app via "Instellingen -> Abonnementen" je aankoop herstellen (als die niet al automatisch zichtbaar is? Dat abo hangt gewoon aan je apple ID toch?

De kaarten kan je gewoon opnieuw downloaden, daar valt weinig aan over te zetten. Tenzij je bij het initialiseren van je nieuwe iPhone een sync vanaf je oude hebt uitgevoerd, wellicht dat ie dan die kaarten ook meeneemt. Maar op zich boeit dat weinig aangezien je ze gewoon opnieuw kan downloaden.
Dit is inderdaad het proces. Via overzetten naar nieuwe iPhone wordt TomTom Go geΓ―nstalleerd, dan β€˜aankoop herstellen’ in de applicatie zelf en opnieuw de kaarten selecteren die je wil downloaden.
Kost maar een paar minuten tijd om in te stellen, kaarten downloaden duurt wel wat langer (server van TomTom is niet heel snel), maar dat is een achtergrond proces.