Extra verhaal over EKWB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:42

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
@AverageNL
Artikel: nieuws: 'EKWB heeft financiële problemen en betaalt personeel al maandenlang ...

Gisteren heeft Jay van J2C zijn kant van het verhaal gedeeld, hij is 1 van de partijen die nog flink wat geld van EKWB tegoed heeft - naar eigen zeggen een bedrag met 5 nullen.

Misschien is het informatief om deze video ook in het artikel op te nemen, het vult het verhaal van Steve goed aan imho.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:20

AverageNL

Redacteur
Bedankt @Nitroglycerine! Ik heb dit toegevoegd in een update onder het artikel, samen met de ervaringen van Igor's Lab :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:35

SkyStreaker

Move on up!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:35

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:35

SkyStreaker

Move on up!

Yup, raar dat ik een andere link heb gekopieerd, thanks!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Had die gisteravond al gesubmit via https://tweakers.net/submit/ , met verwijzingen naar de nieuwsberichten die al op de FP staan.
edit: @AverageNL Komt daar nog een bericht op de FP over?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 04-05-2024 08:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-04 14:08
Nitroglycerine schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:32:
@AverageNL
Artikel: nieuws: 'EKWB heeft financiële problemen en betaalt personeel al maandenlang ...

Gisteren heeft Jay van J2C zijn kant van het verhaal gedeeld, hij is 1 van de partijen die nog flink wat geld van EKWB tegoed heeft - naar eigen zeggen een bedrag met 5 nullen.

Misschien is het informatief om deze video ook in het artikel op te nemen, het vult het verhaal van Steve goed aan imho. [YouTube: My Story with EKWB... And why I'm done with them for now...]
Sorry hoor maar ik vind die Jay2cents maar een dikke daap.. Nu ineens heeft hij OOK problemen met EKWB nadat GN er mee kwam..

Hij wil gewoon zoals altijd meeliften en views farmen want zijn content bevat voor geen graantje informatie..

GN (Tech Jezus) daarintegen is een van de als niet de beste op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:09
hurricane28 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:27:
[...]

Sorry hoor maar ik vind die Jay2cents maar een dikke daap.. Nu ineens heeft hij OOK problemen met EKWB nadat GN er mee kwam..

Hij wil gewoon zoals altijd meeliften en views farmen want zijn content bevat voor geen graantje informatie..

GN (Tech Jezus) daarintegen is een van de als niet de beste op dit moment.
Volgens mij weten vele niet weten dat reviewers en Youtubers achter de schermen veel regelen qua sponsoring, samenwerkingen etc. Ik geloof niet dat JayzTwoCents mee wilt liften voor de views, maar naar buiten komt omdat hij één van de bekende waterkoeling builder is op Youtube. Hij gebruikte zelf veel EKWB producten en sponsor videos die blijkbaar niet zijn uitbetaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricane28
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-04 14:08
NeverSettle schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 20:59:
[...]

Volgens mij weten vele niet weten dat reviewers en Youtubers achter de schermen veel regelen qua sponsoring, samenwerkingen etc. Ik geloof niet dat JayzTwoCents mee wilt liften voor de views, maar naar buiten komt omdat hij één van de bekende waterkoeling builder is op Youtube. Hij gebruikte zelf veel EKWB producten en sponsor videos die blijkbaar niet zijn uitbetaalt.
Dat klopt, maar vond wel toevallig dat Jay nu ook ineens naar buiten komt NADAT anderen dat eerst deden.. Zelfde met Intel 13 en 14gen shenanigans wat ook nergens op slaat.

Ik heb niks tegen hem als persoon, maar vind hem gewoon een dikke daap wat zijn content betreft omdat het geen greintje info bevat alleen vermaak. Helaas is dat wat zijn 4mil volgers ook willen.. De Tech wereld heeft zich aardig verlaagd mede dankszij deze man..

GN (Gamers Nexus) is een van de weinigen die WEL weten waar ze over praten en info verschaffen.
Pagina: 1