It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
Niet dat ik weet.
Wat wel belangrijk is dat je troubleshooting goed onder de knie hebt. Want daar kan je namelijk punten mee scooren.
Het examen bestaat uit 3 onderdelen:
- Debug 2,5
- Written 1
- Install 2,5
-Debug
4 problemen.
Min 50% halen dus 2 probs moet je hebben opgelost.
- Written
50 vragen
min 50% halen dus 25 vragen goed
- Install
Je moet een installatie doen waarbij je een aantal dingen krijg die geconfigureerd moeten zijn.
Gezamelijk moet het uitkomen op 80%
Dus als je bij het debug al 2 fouten maakt. Moet je de rest heel erg goed doen.
Greetz,
Tha Semtx
Wat wel belangrijk is dat je troubleshooting goed onder de knie hebt. Want daar kan je namelijk punten mee scooren.
Het examen bestaat uit 3 onderdelen:
- Debug 2,5
- Written 1
- Install 2,5
-Debug
4 problemen.
Min 50% halen dus 2 probs moet je hebben opgelost.
- Written
50 vragen
min 50% halen dus 25 vragen goed
- Install
Je moet een installatie doen waarbij je een aantal dingen krijg die geconfigureerd moeten zijn.
Gezamelijk moet het uitkomen op 80%
Dus als je bij het debug al 2 fouten maakt. Moet je de rest heel erg goed doen.
Greetz,
Tha Semtx
Ik heb even gekeken op: http://www.redhat.com/training/rhce/examprep.html En ik zie dat ik er nog niet ben, maar wel een heel eind opweg ben.
Maar die examens zijn zo duur!!!! Maar je kunt wel gratis examen doen heb ik gelezen.
Maar die examens zijn zo duur!!!! Maar je kunt wel gratis examen doen heb ik gelezen.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
Ik heb het examen gedaan en de written en de installatie vallen best mee. Het moeilijkste vond ik de debug en die heb ik ook niet gehaald. 
Ik had nog een topic lopen terwijl ik in engeland zat voor het examen.
Kijk dan maar hiernaar [topic=185278/1/25]
Ik had nog een topic lopen terwijl ik in engeland zat voor het examen.
Kijk dan maar hiernaar [topic=185278/1/25]