Thuis hebben we drie e-bikes met een accu die geladen moet worden na gebruik. Alle fietsen staan in de schuur.
In deze schuur is een eenvoudig stopcontact aanwezig. Mijn idee is om een veilige (en tegen overspanning beveiligde)stekkerdoos aan te schaffen (link) die aan te sluiten op het enige stopcontact. En de 3 laders mooi op te hangen en te koppelen aan de stekkerdoos
Zodat als iemand met zijn fiets thuis komt waar nodig direct je fiets kan in pluggen.
In de schuur zijn blusmiddelen en brandalarm aanwezig. Daarnaast heb ik een 3 fasen meter dus qua groepen mort dit werken.
Foto stopcontact:
:strip_exif()/f/image/XRyl3ucpzyDSjAw7cDlqEbfj.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag:
In hoeverre is een opstelling om te laden met laders via een veilige stekkerdoos, aangesloten op één stopcontact voldoende veilig?
Welke maatregelen moet ik meer nemen en of welke producten aan te raden?
Note:
- we halen het kabeltje eruit na x aantal uur
- steeds maar 1 accu opladen op het enkele stopcontact is niet handig
- mee naar binnen nemen ook niet
In deze schuur is een eenvoudig stopcontact aanwezig. Mijn idee is om een veilige (en tegen overspanning beveiligde)stekkerdoos aan te schaffen (link) die aan te sluiten op het enige stopcontact. En de 3 laders mooi op te hangen en te koppelen aan de stekkerdoos
Zodat als iemand met zijn fiets thuis komt waar nodig direct je fiets kan in pluggen.
In de schuur zijn blusmiddelen en brandalarm aanwezig. Daarnaast heb ik een 3 fasen meter dus qua groepen mort dit werken.
Foto stopcontact:
:strip_exif()/f/image/XRyl3ucpzyDSjAw7cDlqEbfj.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag:
In hoeverre is een opstelling om te laden met laders via een veilige stekkerdoos, aangesloten op één stopcontact voldoende veilig?
Welke maatregelen moet ik meer nemen en of welke producten aan te raden?
Note:
- we halen het kabeltje eruit na x aantal uur
- steeds maar 1 accu opladen op het enkele stopcontact is niet handig
- mee naar binnen nemen ook niet
[ Voor 15% gewijzigd door MaStar op 20-04-2024 20:29 ]