ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!
Vraag
Alle reacties
            Een epoxy gietvloer heb ik, dat is echt niet kwetsbaar te noemen: https://polyestershoppen.nl/vloersystemen
Zelf had ik eerst met zijdeglans afwerking, dat was spiegelglad. Daarna een nieuwe laag met zand aangebracht. Er is ook gewoon een 'stroeve' variant.
            Zelf had ik eerst met zijdeglans afwerking, dat was spiegelglad. Daarna een nieuwe laag met zand aangebracht. Er is ook gewoon een 'stroeve' variant.
[ Voor 0% gewijzigd door Piemol op 20-04-2024 18:46 . Reden: typos ]
            Ik ga daar even kijken, dank!
Welke van hun zou je aanbevelen voor in een schuur, komt geen auto in, maar stellingen, maar mag wel stevig zijn, maar niet spekglad als je daar met natte schoenen ofzo op komt
                    Welke van hun zou je aanbevelen voor in een schuur, komt geen auto in, maar stellingen, maar mag wel stevig zijn, maar niet spekglad als je daar met natte schoenen ofzo op komt
ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!
            Sorry, daar kan ik geen advies over geven. Alleen dat de zijdeglans variant spekglad is en ongeschikt om zonder zand te gebruiken als klusvloer. Met zand er in kun je niet dweilen of je gemorste vloeistoffen opvegen.