Open XR geprobeerd: nu problemen met VR, restanten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09 15:49
Beste mensen,

Mijn headset is een Lenovo Explorer en ik speel race games via Steam VR.
Gaat best goed, maar vernam zoveel over "Open XR" met de toolkit wat je zou kunnen en dergelijke, dus de stoute schoenen maar eens aangetrokken en dat geprobeerd.

Het was niet voor mij en dus weer verwijdert, meen ik.......
Nu heb ik soms dat mijn spellen niet goed opstarten en zelfs als WMR met Steam VR samen opstart, een enkele keer dat er artefacts in beeld komen en zelfs mijn pc opnieuw opstart.
Ook meen ik dat één spel niet meer zo goed eruit ziet als hij deed.

Ik heb mij bij het installeren door verschillende handleidingen laten leiden en uiteindelijk dit geïnstalleerd:

- bij de spellen waar ik het op probeerde, de "openvr_api.dll"
Dit waren spellen waar zelf dit bestand niet in de home-folder stond en ik heb ze bij het uninstallen van de hele handel, weer weg gehaald.
- de naam ben ik kwijt, maar een soort van open XR for WMR, moest ik downloaden in de Microsoft store
Deze wilde niet uninstallen via het normale software verwijderingsprogramma in W10 (Home, x64) en dus via "Apps" gedaan.
- Open XR toolkit
Dit was het enige programma wat zich op de normale manier liet verwijderen.
- Open composite
Dit heb ik nog steeds niet verwijdert, maar staat gewoon in de map "downloads" en is niet geïnstalleerd.

Zoeken op het www geeft niets bijzonders anders dan dat je zaken "gewoon via windows moet/kan verwijderen".
Toch heb ik het idee dat er nog wat restanten zijn, dat kan bijna niet anders zou je zeggen?

Mijn vraag is dan ook: hoe zoek ik die restanten op?
Of, wat kan ik verder nog nazien?