Hallo, ik heb meerdere Zigbee apparatuur in mijn netwerk. Ik heb nu een Zigbee Smart Switch erbij gekocht en deze weggewerkt in het stopcontact. Er zit veel metaal omheen en na het inbouwen is de verbinding met de Main controller zo goed als 0. Er zit nog wel een andere schakelaar in de buurt en daarmee is de verbinding 35, dus ruim voldoende.
De Smart Switch is na inbouwen helemaal niet meer te bereiken en reageert dus ook niet meer.
Als ik de kaart bekijk moet hij vanuit andere routers gewoon aangestuurd worden. Maar bij het aan en uitschakelen krijg ik failure meldingen dat er geen verbinding is.
Waarom krijgt de switch het signaal niet doorgestuurd vanaf de andere schakelaar?
Ik heb al gekeken in de instellingen maar ik zie geen instellingen waarmee ik bijvoorbeeld de vijverpomp de Main controller kan maken voor deze switch.
Iemand een idee?
De Smart Switch is na inbouwen helemaal niet meer te bereiken en reageert dus ook niet meer.
Als ik de kaart bekijk moet hij vanuit andere routers gewoon aangestuurd worden. Maar bij het aan en uitschakelen krijg ik failure meldingen dat er geen verbinding is.
Waarom krijgt de switch het signaal niet doorgestuurd vanaf de andere schakelaar?
Ik heb al gekeken in de instellingen maar ik zie geen instellingen waarmee ik bijvoorbeeld de vijverpomp de Main controller kan maken voor deze switch.
Iemand een idee?
:strip_exif()/f/image/TVxig5Oa0ipWwZJ7KsbslfH3.jpg?f=fotoalbum_large)
Mitsubishi Puz-wm112yaa + ERPT30X-VM2ED