Sneldekpan dakhaken, maar alleen in grote hoeveelheden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 06:07
Voor een relatief klein dakoppervlak wou ik wel graag zo'n 75 tot 100 dakhaken gebruiken. Niet elke sneldekpan hoeft vastgezet te worden. Zou wel ideaal zijn, maar de prijzen van 250 stuks zijn al aan de behoorlijke kant. Ik heb hier de vrij standaard sneldakpan in golfvorm (dus niet de pan met de bolling in het midden). Ik ben al bij zowat alle bouwmarkten en zelfs speciale bouwmarkten langs geweest om te vragen of ze ook dakhaken hadden. Sommigen hadden wel dakhaken, maar enkel geschikt voor kleipannen. Ik heb betonnen sneldekkers. Google levert me enkel grote hoeveelheden op, terwijl ik eigenlijk niet eens zoveel nodig ben. Weet iemand misschien een andere 'bron' of een alternatief om de pannen vast te zetten? Ps. ik ga liever niet in de pannen boren en met schroeven en loodjes aan de gang. :-)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:33
Marktplaats. Er is vast wel iemand die wel zo een grote zak kocht en nu de helft overheeft.
Kun jij ook doen, een hele zak kopen en het restant weer doorverkopen aan iemand in jouw situatie.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:09

Yucon

*broem*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ach ja, wat dom van me, zit ik enkel te googlen om die dingen nieuw te kopen, vergeet ik volledig dat er ook nog Marktplaats is. Volgens mij heeft deze persoon precies wat ik nodig heb. Ik ga em vragen.

Bedankt voor de 'opfrisser'. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14:47
als je hem belt, zeg even dat zijn caps Lock nog aanstaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Deze is nog dichterbij EN goedkoper....... :-)

https://www.marktplaats.n...ddelen/m2106038526-monier

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 14:10
En een lokale bouwmaterialen zaak / dakdekker? Daar is vaak beter wat mee te regelen. Dus geen Gamma e.d.
Pagina: 1