Na een aantal jaren is het eindelijk weer eens zover dat ik een nieuwe desktop samen wil stellen nadat mijn huidige desktop inmiddels niet meer de nieuwste games kan draaien (op low settings) na 10 jaar trouwe dienst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdmodus is gaming, maar ook standaard kantoortoepassingen voor werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2.300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem 1x SATA HDD 3TB + randapparatuur (muis, keyboard schermen etc.) mee over
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke eisen, hoeft niet meest high-end te zijn momenteel maar wel goed bruikbaar in gaming voor minimaal de komende 5 jaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zien jullie hier nog opties die ik over het hoofd heb gezien die mogelijk een betere keuze zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdmodus is gaming, maar ook standaard kantoortoepassingen voor werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2.300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem 1x SATA HDD 3TB + randapparatuur (muis, keyboard schermen etc.) mee over
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke eisen, hoeft niet meest high-end te zijn momenteel maar wel goed bruikbaar in gaming voor minimaal de komende 5 jaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zien jullie hier nog opties die ik over het hoofd heb gezien die mogelijk een betere keuze zijn?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 385,95 | € 385,95 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 179,- | € 179,- |
1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 4080 SUPER 16GB OC LED TF VERTO | € 999,- | € 999,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 140,51 | € 140,51 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 115,90 | € 115,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 12 750W | € 140,05 | € 140,05 |
2 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 131,95 | € 263,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.280,21 |