Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Klinkhamer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 07:20
Tijdje geleden dacht ik laat ik die waardebon maar een keer uitgeven en heb daarvan een Homey Pro 2023 gekocht. Eerlijk is eerlijk aanvankelijk was ik wel wat teleurgesteld in de mogelijkheden. Langzamerhand is dat overgegaan in een zeker enthousiasme voor het platform :)

Een van die zaken die me meer enthousiast heeft gemaakt is dat er een ontwikkelaar opstond om een Homey-app voor de Playstation te realiseren. OK, ook voor wat andere devices die ik heb, kwam ondersteuning en het aan elkaar knopen van al die devices maakt het wel erg leuk.

Had overigens ook al eens eerder gestoeid met Home assistent maar dit projectje al redelijk snel weer laten liggen en in die tijd was er voor HA ook geen app.

Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen die ook de Playstation gebruiken in hun smarthome; wat ze dan gebruiken en vooral hoe zetten ze het in?

Ikzelf eigenlijk nog niet zoveel en doe graag wat ideeën op :-) Het niet zoveel is: boodschap afspelen op Nest Audio als de PS gestart wordt en het loggen van gebruikerstijden (goed om in de gaten te houden of het gamen van mijn kinderen (ok, ook die van mij O-) ) niet uit de hand loopt.

[ Voor 0% gewijzigd door H.Klinkhamer op 19-04-2024 21:57 . Reden: smiley leukt leuker dan :-) ]