Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Verwijderd
ik ben zelf erg tevreden over mijn infinity's (reference 51mk II) pas gekocht voor 199,- per stuk(het zijn frontspeakers). ik weet wel dat infinity ook rear en centers heeft. over de rear en center kan ik niet oordelen, maar in ieder geval die 51mk II klinken erg leuk vind ik. kijk anders is op http://www.infinity.de . helaas is het in het duits, maar voor foto's en specs prima te gebruiken.
succes!
succes!
Verwijderd
Versterker is toppie, ik heb hem ook..
Daarnaast, center zou ik een T+A kopen, maybe een b&w als je budget iets krapper is.
Rear = pilaartjes van t+a of dus b&w
front = naar keus.. die b&w's zijn ook heel goed
Daarnaast, center zou ik een T+A kopen, maybe een b&w als je budget iets krapper is.
Rear = pilaartjes van t+a of dus b&w
front = naar keus.. die b&w's zijn ook heel goed
Bij de stereoboer kreeg ik het advies om vijf gelijke speakers te kopen omdat dan het geluid(DTS)het zelfde overkomt,wat denken jullie hierover?
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Is een prima advies, alleen zijn speakers vaak (90% van de gevallen) niet per stuk te kopen. Verder is een normale speaker qua vorm nogal onhandig.Op zondag 09 september 2001 20:56 schreef pvr het volgende:
Bij de stereoboer kreeg ik het advies om vijf gelijke speakers te kopen omdat dan het geluid(DTS)het zelfde overkomt,wat denken jullie hierover?
Die LM1 is gewoon een speaker die qua bouwkwaliteit prima is. Of jij hem goed vindt is veel belangrijker.
Met "goed" bedoel ik niet alleen dat hij erg goed klinkt, maar ook of je er 'als totaal' tevreden mee bent. Nou, jij vond 'm prima klinken en vond 'm er leuk uitzien (denk ik, is een van de dingen die mij aan die speakers opvalt). Dus dan is het voor jou inderdaad een goede keuze
Die LM1 lijkt me voor jou een prima keuze en 5x de LM1 voor dolby digital ook dus
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zow, ff je topictitel verduidelijkt. Aan "speakers" is geen touw vast te knopen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1