Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermes-3040
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 19:01

Hermes-3040

Enigzins kierewiet

Topicstarter
Ik zoek een?
Noice Reduction hoofdtelefoon.

Wat is je budget?
Mijn (krappe) budget ligt rond de 60 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil met de hoofdtelefoon voornamelijk muziek luisteren, dit gebeurt voornamelijk thuis en op school.
Ik wil de hoofdtelefoon ook voor tijdens het gamen (bijv. Euro Truck Simulator 2) en video's opnemen (audio monitoren) gebruiken.

Wat heb je zelf al gevonden?
De JBL Tune 760NC vind ik er wel intressant uitzien, maar ik lees nog wel wat negatieve reviews.
Ik wil geen Chinese merken of Fresh 'n Rebel (te veel slechte reviews gelezen en vind ze niet mooi).

Verdere eisen:
  • Actieve of passieve Noice Reduction
  • Goede verhouden geluid- bouwkwaliteit
  • Positieve reviews
EDIT:
Om mijn vraag duidelijker te maken:
Vinden jullie dit een aan te raden hoofdtelefoon, of weten jullie of moet ik doorzoeken?

[ Voor 7% gewijzigd door Hermes-3040 op 20-04-2024 07:07 ]

Beste antwoord (via Hermes-3040 op 20-04-2024 15:05)

Verwijderd

Alles komt tegenwoordig uit China, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook van inferieure kwaliteit is ;)

Ik heb hetzelfde exemplaar met een prima accuduur, maar verwacht voor deze prijs niet teveel van de NC, zeker 20 tot 30 % komt nog door, voor de rest prima om muziek mee af te luisteren.

Ga sowieso naar een Coollbue of beter nog naar een MediaMarkt, die hebben demonstratie modellen en wellicht valt je keus op een heel ander model of merk, pasvorm en draagcomfort zijn ook belangrijk.

Negatieve reviews lees je altijd, welk product dan ook :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermes-3040

Hermes-3040

Enigzins kierewiet

Topicstarter
Bedankt voor de kleine moeite, maar ik heb de Pricewatch al afgespeurd.
Helemaal mijn fout, excuus.
Ii zal de originele post aanpassen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alles komt tegenwoordig uit China, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook van inferieure kwaliteit is ;)

Ik heb hetzelfde exemplaar met een prima accuduur, maar verwacht voor deze prijs niet teveel van de NC, zeker 20 tot 30 % komt nog door, voor de rest prima om muziek mee af te luisteren.

Ga sowieso naar een Coollbue of beter nog naar een MediaMarkt, die hebben demonstratie modellen en wellicht valt je keus op een heel ander model of merk, pasvorm en draagcomfort zijn ook belangrijk.

Negatieve reviews lees je altijd, welk product dan ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hermes-3040

Hermes-3040

Enigzins kierewiet

Topicstarter
Alles komt tegenwoordig uit China
Daar heb je een punt ja. Maar ik heb teveel slechte ervaringen met Chinese merken. Mast oké.
Fijn dat je ervaringen kan geven.

Ik had gezien dat ze dit model bij de Mediamarkt in de buurt hebven, dus daar ga ik morgen wel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hermes-3040 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 12:42:
[...]

Daar heb je een punt ja. Maar ik heb teveel slechte ervaringen met Chinese merken. Mast oké.
Dat zijn bedrijven die zijn gevestigd in Amerika zoals een Microsoft, maar die laten alles in elkaar schroeven in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermes-3040

Hermes-3040

Enigzins kierewiet

Topicstarter
Ja dat klopt...
Persoonlijke voorkeur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Soundcore Q20i (Zwart) review door gambieter

€50 en goede kwaliteit. Geen topper maar dat kun je niet voor die prijs verwachten, maar bedienbaar met een goede app met EQ instellingen. Microfoon voldoet voor bellen, ik heb er twee collega's al blij mee gemaakt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermes-3040

Hermes-3040

Enigzins kierewiet

Topicstarter
Noh, ben gister naar de Mediamarkt geweest.
Na 30 min. tevreden naar huis gegaan met de Tune 760 NC.
Daarmee rond ik deze thread af.
Pagina: 1