Ik zoek een?
Noice Reduction hoofdtelefoon.
Wat is je budget?
Mijn (krappe) budget ligt rond de 60 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil met de hoofdtelefoon voornamelijk muziek luisteren, dit gebeurt voornamelijk thuis en op school.
Ik wil de hoofdtelefoon ook voor tijdens het gamen (bijv. Euro Truck Simulator 2) en video's opnemen (audio monitoren) gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
De JBL Tune 760NC vind ik er wel intressant uitzien, maar ik lees nog wel wat negatieve reviews.
Ik wil geen Chinese merken of Fresh 'n Rebel (te veel slechte reviews gelezen en vind ze niet mooi).
Verdere eisen:
Om mijn vraag duidelijker te maken:
Vinden jullie dit een aan te raden hoofdtelefoon, of weten jullie of moet ik doorzoeken?
Noice Reduction hoofdtelefoon.
Wat is je budget?
Mijn (krappe) budget ligt rond de 60 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil met de hoofdtelefoon voornamelijk muziek luisteren, dit gebeurt voornamelijk thuis en op school.
Ik wil de hoofdtelefoon ook voor tijdens het gamen (bijv. Euro Truck Simulator 2) en video's opnemen (audio monitoren) gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
De JBL Tune 760NC vind ik er wel intressant uitzien, maar ik lees nog wel wat negatieve reviews.
Ik wil geen Chinese merken of Fresh 'n Rebel (te veel slechte reviews gelezen en vind ze niet mooi).
Verdere eisen:
- Actieve of passieve Noice Reduction
- Goede verhouden geluid- bouwkwaliteit
- Positieve reviews
Om mijn vraag duidelijker te maken:
Vinden jullie dit een aan te raden hoofdtelefoon, of weten jullie of moet ik doorzoeken?
[ Voor 7% gewijzigd door Hermes-3040 op 20-04-2024 07:07 ]