Rare dakjes tussen de S en de T, en de C en de H in Word

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estherkr1
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik werk dagelijks met Office, en ik heb nu iets raars! Ik kan het eruit krijgen door de opmaak te wissen, maar ik wil graag weten wat dit voor instelling is. Word plaatst rare dakjes/gebogen lijntjes tussen de C en de H en de S en de T.
Ik heb dit document van iemand overgenomen en verder aangevuld, kan het er ook prima uitkrijgen maar ik ben gewoon heel erg benieuwd of iemand dit eerder gezien heeft en of bekend is wat dit voor fancy instelling is!?

Ik gebruik lettertype Calibri, als ik het lettertype wijzig lijkt het weg. Maar ik heb dit bij Calibri ook nog nooit gezien!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNXSt0XE6D11ffPfJqjecorZB_E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lHqkwqsEg6xxYHT6ujFZFKF1.png?f=user_large

Beste antwoord (via estherkr1 op 19-04-2024 19:52)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estherkr1
Ja, door de stijl te veranderen is het inderdaad opgelost. Maar is geen stijl te vinden waar dat dakje ineens verschijnt. Dus blijf ik nog steeds nieuwsgierig waar het vandaan komt. Of moet ik het zien als een bug, en zit er geen logisch idee achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:23

Roozzz

Plus ultra

Het is een specifieke setting van de maker van het document. Dus je zou die naar het idee kunnen vragen. Typografisch is het soms logisch, hier zie ik het niet...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estherkr1
Roozzz schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:13:
Het is een specifieke setting van de maker van het document. Dus je zou die naar het idee kunnen vragen. Typografisch is het soms logisch, hier zie ik het niet...
De maker van het document is een digibeet :P die was erg blij dat er een document was samengesteld en dat het gelukt is om deze te versturen. Dus ik vrees dat we de logica nooit zullen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:23

Roozzz

Plus ultra

estherkr1 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:17:
[...]

De maker van het document is een digibeet :P die was erg blij dat er een document was samengesteld en dat het gelukt is om deze te versturen. Dus ik vrees dat we de logica nooit zullen weten.
Reken er maar op dat er dan geen intentie achter zit :D

If you can see, look. If you can look, observe

Pagina: 1