Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 23-06 08:41
Sinds kort kan ik op mijn Samsung A33 geen enkele Bluetooth connectie meer inschakelen.
Het is dus niet zo dat de telefoon geen apparaten meer vindt, BT kan ik gewoon niet meer inschakelen. Schuifje is zichtbaar maar bij inschakelen wordt deze grijs en springt na enige tijd weer terug.
Inmiddels heb ik de meest gebruikelijke oplossingen geprobeerd die aangeraden wordteb inclusief de laatste update draaien en netwerkinstellingen resetten.
Enige wat ik nog niet gedaan heb is terug naar fabrieksinstellingen om de logische redenen qua straks weer helemaal opnieuw moeten inrichten van de foon.
Ik hoopte dat een van jullie een ultieme tip had alvorens ik moest zwichten voor fabrieksinstellingen. _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:21
Herstart van de telefoon helpt vaak, omdat dit meestel software/driver issues zijn

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall
GarBaGe schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:46:
Herstart van de telefoon helpt vaak, omdat dit meestel software/driver issues zijn
Herstart al meerdere malen gedaan inclusief volledige update. Geen resultaat helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:21
Zit er nog garantie op? Dan terugbrengen onder garantie.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall
GarBaGe schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:38:
Zit er nog garantie op? Dan terugbrengen onder garantie.
Haha
Is een foon van de zaak dus daar maak ik me geen zorgen om. In uiterste geval haak ik IT even aan en wordt ie omgewisseld maar ik hoopte op een tip die iets minder resoluut was.
Anders ga ik eerst uiteraard eben back-uppen en terug naar fabrieks checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lamers1
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb je het ook in de veilige modus geprobeerd of het dan wel aan blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshall
lamers1 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:05:
Heb je het ook in de veilige modus geprobeerd of het dan wel aan blijft?
Ik kende de veilige modus bij Samsung niet dus nee 😀
Bij deze wel geprobeerd, lukte ook daar niet maar vreemd genoeg nu met een paar keer uit en aanzetten en weer in normale modus ineens bluetooth! Terwijl ik dat al dagen aan het proberen ben... raar!
Met veilige modus opstarten wel achtergrond instellingen etc allemaal verloren gegaan dus die weer even opzoeken.
Pagina: 1