Ben momenteel aan het kijken voor een nieuwe (android) telefoon, ik gebruik momenteel een POCO F3 die in principe prima bevalt, maar gezien recente uitbreiding van het gezin (baby) is het eisenpakket iets gewijzigd en zoek ik naar een toestel met betere camera.
Ik zoek een?
Android telefoon met goede camera en 5G ondersteuning, die bij gemiddeld dagelijks gebruik (surfen/social media) het minimaal 20 uur vol houdt. Voor de rest geen specifieke eisen
Wat is je budget?
+-450 euro, daarbij kijk ik ook naar de tweedehands markt.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijkse telefoon activiteiten, surfen, social media, muziek streamen en zoals hierboven gemeld dus mooie foto's maken van de recente gezinsuitbreiding
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de volgende toestellen gevonden die (al dan niet gebruikt) binnen budget liggen en in verhouding tot de prijs een goede/uitstekende camera hebben:
* Xiaomi 13T pro
* Google Pixel 7
* Google Pixel 7 pro
* Google Pixel 8
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben voorheen (zeer tevreden) gebruiker geweest van Xiaomi, en daardoor misschien een beetje blind voor al het andere, heeft iemand nog aanmerkingen/toevoegingen aan het lijstje hierboven?
Ik zoek een?
Android telefoon met goede camera en 5G ondersteuning, die bij gemiddeld dagelijks gebruik (surfen/social media) het minimaal 20 uur vol houdt. Voor de rest geen specifieke eisen
Wat is je budget?
+-450 euro, daarbij kijk ik ook naar de tweedehands markt.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijkse telefoon activiteiten, surfen, social media, muziek streamen en zoals hierboven gemeld dus mooie foto's maken van de recente gezinsuitbreiding
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de volgende toestellen gevonden die (al dan niet gebruikt) binnen budget liggen en in verhouding tot de prijs een goede/uitstekende camera hebben:
* Xiaomi 13T pro
* Google Pixel 7
* Google Pixel 7 pro
* Google Pixel 8
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben voorheen (zeer tevreden) gebruiker geweest van Xiaomi, en daardoor misschien een beetje blind voor al het andere, heeft iemand nog aanmerkingen/toevoegingen aan het lijstje hierboven?