Vervangende oorkussens Sennheiser Momentum2 Over Ear bedraad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick 0413
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19-04-2024
De oorkussens van mijn Momentum 2 Over Ear bedraad beginnen ernstig te verslijten. Jammer want de hoofdtelefoon is verder nog uitstekend. Op de website van Sennheiser zijn er geen oorpads voor deze hoofdtelefoon meer te krijgen.

Op internet zijn talloze aanbieders voor Momentum 2 oorpads. Maar ik krijg steevast de verkeerde opgestuurd. Ik heb nu 6 verschillende aanbieders gehad. Telkens hetzelfde probleem. Kennelijk zit er verschil in maatvoering tussen de Momentum 2 Over Ear wireless (dat is kennelijk dezelfde maat als de Momentum 1) en de bedrade versie die ik heb. Zie foto hieronder met rechts de originele en links de te kleine vervangende oorkussens;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCOxl2UkPqQ6qqutAuip6_qs_dg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qUom4uxaNxKM0cxQsTmAcefc.png?f=user_large

Ik heb overigens de klantenservice van Sennheiser aangeschreven maar die komen niet veel verder dan mij te verwijzen naar Amazon wat mij niet verder helpt.
Iemand de gouden tip? Alvast Dank!

[ Voor 0% gewijzigd door Patrick 0413 op 19-04-2024 08:52 . Reden: taalfout ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met niet-originele earpads. Of ze passen niet, of ze passen wel, maar van een ander materiaal gemaakt of subtiel andere vorm/dimensies waardoor de klank ineens verslechtert. Dus ik kom eigenlijk altijd uit op orginele earpads, of als die niet bestaan: een nieuwe headset.

Ik had exact hetzelfde probleem met een oudere set van Sennheiser. Ze ondersteunden alleen de laatste versie van mijn model, en die van mij was net van voor de refresh. Maar dan maken ze dus geen pads meer. En die van Amazon had ik exact hetzelfde mee. Paste niet, en ook niet met een klein beetje rekken, gewoon helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:45
Heb je de "geekria" al geprobeerd?, ik heb deze pas voor een sony gekocht en ben daar wel tevreden over, goed materiaal en in het geval van de sony is het meegeleverde tool'tje enorm handig. ze zijn wel wat duurder.

https://www.amazon.nl/Eiw...2Celectronics%2C71&sr=1-4

er staan maten bij de plaatjes en meld specifiek dat die voor de momentum 2.0 over ear ziijn.

[ Voor 7% gewijzigd door h4ze op 21-04-2024 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VH5150
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-08 14:03
Ik had zelf deze besteld:
https://www.amazon.nl/gp/...mage_o00_s00?ie=UTF8&th=1

Wel even wat geduld verzamelen voor je ze erop gaat zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Past het niet?

Bij mijn jbl koptelefoon zijn de verangende oorkussens ook niet perfect maar ze blijven wel zitten (ze horen denk ik gelijmd te zitten ook nog, maar dat heb ik niet gedaan, ze gaan ook alleen los als de headset valt). Het is denk ik niet echt gemaakt om vervangen te worden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.