Extreme networks AP's controller

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Beste tweakers,

Heeft iemand al AP's met name AP360i van het merk Extreme Networks geconfigureerd? Ik heb reeds wat liggen opzoeken en blijkbaar zou er een Cloud controller bestaan Extreme Cloud IQ waar ik de AP's kan adopteren. Echter is het licentiemodel sinds begin dit jaar verandert blijkbaar en zou je er maar 10 kunnen adopteren en daarna zou dit betalend zijn. Ik dien er namelijk 24 in te stoppen, dus dat gaat helaas geen optie zijn.

Wat ik ook heb terug gevonden is dat er een Extreme Campus controller voor on premise omgevingen beschikbaar is een virtual appliance, maar ik heb tot op heden niet kunnen vinden hoeveel AP's ik hier gratis in kan adopteren en ook kan ik hier weinig info over vinden.

Daarnaast zouden er ook fysieke controllers bestaan met Extremewireless WING software.

En als laatste vind ik dan weer terug dat je 1 AP een virtuele controller kan maken en de rest kan adopteren.

Ik vind dit echt een wespennest daar er zoveel verschillende WIFI controllers bestaan voor eendezelfde soort AP, heeft iemand deze al eens geconfigureerd? Of weet iemand hier meer info over?

Alvast bedankt voor de hulp.