Downloadfout windows 11

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin012
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-05 20:08
Hoi allemaal,

Ik heb hulp nodig bij het volgende probleem:

Ik wou mijn pc upgraden van windows 10 naar 11. Standaard moest ik daar tpm 2.0 en secure boot voor inschakelen en mijn schijf naar gpt zetten. Dit alles heb ik succesvol gedaan en de pc-statuscontrole via microsoft gaf aan dat ik klaar was voor windows 11.

Nu krijg ik echter constant de volgende foutcode: 0x800703ee

Handmatig met de assistand installeren werkt ook niet. Ik krijg dan de melding dat hij niet kan bepalen of ik genoeg opslag heb.

Ik las ergens om windows opnieuw te installeren, maar ook dit lukt niet. Ik krijg hier de melding dat hij geen herstelpunt kan vinden.

Ik heb verder weinig verstand van dit allemaal en ben tot hier gekomen door middel van tutorials. Is er iemand die mij hieruit kan helpen?

Beste antwoord (via calvin012 op 24-04-2024 09:23)

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:38
Ik gebruik zelf eigenlijk nooit de upgrade assistent/manager om upgrades (10/11) uit te voeren.
Je kan de laatse Windows 11 ISO downloaden en deze op USB zetten of de ISO openen (koppelen) in verkenner en dan daarvan de SETUP starten om de upgrade uitvoeren.

Google: Windows 11 Upgrade met ISO

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
Ik gebruik zelf eigenlijk nooit de upgrade assistent/manager om upgrades (10/11) uit te voeren.
Je kan de laatse Windows 11 ISO downloaden en deze op USB zetten of de ISO openen (koppelen) in verkenner en dan daarvan de SETUP starten om de upgrade uitvoeren.

Google: Windows 11 Upgrade met ISO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin012
Ik merkte vandaag ook op dat ik de pc niet meer kan afsluiten. zodra ik hem afsluit gaat hij gelijk weer naar het vergrendelscherm toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 18:03

r44

Maak de installatie USB zoals The_Doman aangeeft.
Start de PC en drukt op de toets voor bootmenu of Bios en kies voor opstarten van de USB.

44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
r44 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:34:
Maak de installatie USB zoals The_Doman aangeeft.
Start de PC en drukt op de toets voor bootmenu of Bios en kies voor opstarten van de USB.
Maar dan doe je een schone installatie, geen upgrade dus!
Start de upgrade via setup.exe van de USB of de gekoppelde Windows 11 ISO.
Mocht dat toch problemen geven/mislukken probeer het dan offline/zonder updates te downloaden.

Zie ook:
ElevenForum: Upgrade to Windows 11 (Via USB or ISO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
je wilt ook helemaal geen upgrade doen

tpm2 gpt bitlock al die zaken wil je gewoon lekker van meet af aan goed

dus gooi ook gewoon alles weg inclusief je herstel partitie

NA EEN GRONDIGE BACKUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exeavo
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-03 12:58
Eens met de commentaren hierboven, lijkt me het beste om direct schoon te beginnen. Wel ervoor zorgen dat je inderdaad alles grondig nacheckt wat er gebackupt moet worden zoals i-chat aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin012
Ik heb een usb gekocht en daar windows 11 schoon op gezet en een compleet nieuwe installatie gedaan en de rest weg geveegd. bestanden op de huidige pc gaf ik niet echt om.

bedankt voor de reacties van jullie allen.
Pagina: 1