Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met de nieuwe videokaart minstens de volgende dingen gaan doen:
- Normaal huis, tuin en keuken surfen en mailen wel op 34" • 3440x1440 resolutie
- Instap games spelen zoals League Of Legends op de eerder benoemde resolutie (als het kan 120 fps?)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de videokaart heb ik niet meer dan 300 euro over tenzij ik de vereisten hierboven niet ga halen met dit bedrag?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videokaart zal werken met alle huidige componenten in mijn pc:
- Voeding van 600 watt
- Intel Core i5 4690 / 3.5 Ghz
- Moederbord ATX MSI H97 Gaming 3
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe videokaart die veel waard is voor zijn geld. Hij moet goed kunnen werken met de 3440x1440 resolutie op 60 fps Windows? En dus League of Legends kunnen spelen op die resolutie met minimaal 60 fps tot 120 fps.
Alvast dank!
Ik wil met de nieuwe videokaart minstens de volgende dingen gaan doen:
- Normaal huis, tuin en keuken surfen en mailen wel op 34" • 3440x1440 resolutie
- Instap games spelen zoals League Of Legends op de eerder benoemde resolutie (als het kan 120 fps?)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de videokaart heb ik niet meer dan 300 euro over tenzij ik de vereisten hierboven niet ga halen met dit bedrag?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videokaart zal werken met alle huidige componenten in mijn pc:
- Voeding van 600 watt
- Intel Core i5 4690 / 3.5 Ghz
- Moederbord ATX MSI H97 Gaming 3
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe videokaart die veel waard is voor zijn geld. Hij moet goed kunnen werken met de 3440x1440 resolutie op 60 fps Windows? En dus League of Legends kunnen spelen op die resolutie met minimaal 60 fps tot 120 fps.
Alvast dank!