Ter bevestiging, ik ben niet van plan om de wet te overtreden betreffende komende vragen in dit forumpost. De vragen zijn puur uit immense nieuwschierigheid en het feit dat de antwoorden elders op internet niet vindbaar zijn.
Wat controleert een ANPR camera precies?
wanneer krijg je een hit bij onderstaande punten? Wordt er altijd iets met een hit gedaan?
even contreter:
-Rijden met verlopen apk.
-Rijden met geschorste voertuig.
-Rijden zonder verzekering voertuig.
-Rijden met openstaande boete. wat valt onder openstaand? (binnen cjib betaaltermijn? deurwaarder? etc)
Voor zover ik weet is deze informatie niet wettelijk geheim voor burgers, maar wellicht onwenselijk vanuit oogpunt van autoriteiten. Dit houdt mij echter niet tegen om het uit de doofpot proberen te halen.
Wat controleert een ANPR camera precies?
wanneer krijg je een hit bij onderstaande punten? Wordt er altijd iets met een hit gedaan?
even contreter:
-Rijden met verlopen apk.
-Rijden met geschorste voertuig.
-Rijden zonder verzekering voertuig.
-Rijden met openstaande boete. wat valt onder openstaand? (binnen cjib betaaltermijn? deurwaarder? etc)
Voor zover ik weet is deze informatie niet wettelijk geheim voor burgers, maar wellicht onwenselijk vanuit oogpunt van autoriteiten. Dit houdt mij echter niet tegen om het uit de doofpot proberen te halen.