vinden van ziggogo app in google play store lukt neit

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john1951
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 02-05-2024
Mijn vraag.
Ik wil gratis RTL4 terugkijken. Dat zou mogelijk kunnen via een ziggogo app. die app probeer ik te vinden in de google play store.
Dat lukt niet, omdat ik als ik de zoekfunctie gebruik en een dialoogvenster krijg, geen tekst in kan voeren in het dialoogvenster.als ik op de afstandbediening een "enter 'geef (het is geen echte enter knop, maar een toets die in andere situaties wel een toetsenbord laat verschijnen) wordt het dialoogvenster weer gesloten.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

https://play.google.com/s...ziggotv&hl=nl&gl=US&pli=1

Je hebt wel een TV abonnement van Ziggo nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door GGS_206 op 18-04-2024 14:19 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@john1951 ik neem aan dat je de Play Store op jouw televisie bedoelt? Kun je wat meer informatie geven hierover?

En kun je wellicht wat foto's maken en die hier in het "Afbeelding toevoegen"-scherm plakken en dan invoegen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:25
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ziggo.tv

Deze moet je hebben voor Android TV, als je deze link opent op je telefoon of computer zou je hem met een druk op de knop op je tv moeten kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:34

FeaR

In GoT we trust

De template die naar voren komt is er om in te vullen, niet te verwijderen. Door het ontbreken van die informatie maakt dat het topic meer vragen dan antwoorden biedt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.