Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpater
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-06 09:52
Een lastige vraag, waar ik na een tijdje puzzelen nog niet uit ben.

Een .jpg-bijlage bij een mail uit de Gmail App heb ik via 'delen' verstuurd in een WhatsApp bericht. Hierbij kreeg ik de eerst de melding 'één keer' of 'altijd'. Per abuis heb ik hier op 'altijd' gekozen. Helaas kan ik jpg-bestanden nu niet meer delen via andere Apps. De keuze 'altijd' wil ik dus annuleren. Het gaat dus niet op het openen van bepaalde bestandsformaten in een standaard app, maar instellingen voor delen middels standaard apps. Plaatjes met een andere extensie, zoals .png, werkt wel goed (dus worden niet standaard met WhatsApp gedeeld en daar krijg ik nog de keuze voor 'een keer' of 'altijd'.

Ik heb voor zowel WhatsApp als Gmail de voor 'standaard openen' de 'ondersteunende links openen' uitgezet. Alleen werkt dat nog niet. Weet iemand waar ik deze instellingen kan wijzigen?

Het gaat om Pixel 8 Pro.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:43
Probeer via de play store eens een extra app te installeren die jpg ondersteunt, zoals een gallerij app. Grote kans dat er dan de volgende x weer wordt gevraagd waarmee jpg te openen. En als dat niet werkt whatsapp op nieuw installeren.