Welke 30-32" curved 4K monitor MBA 13/15 2023?

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrunner
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 17:01
Goedemorgen allen,

Mijn inmiddels 9jr oude iMac gaat het veld ruimen voor een docking oplossing van onze MBA's 13/15 2023.

Omdat ik na zo lang iMac gebruik eigenlijk niet veel weet meer heb van externe displays zit ik met wat vragen.

- Is een docking station (zoals bv HP G5) een must of kan ik ook een Thunderbolt aansluiting gebruiken?

- Komt bij dat ik mijn Bose 2.1 set aan wil sluiten op een audio uitgang ; kan dit evt via het display aangesloten via Thunderbolt? Of moet dat ook via het dock?

- Welk display raden jullie aan (merk, type) voor situatie mét en zonder dock (indien mogelijk)?

Dank voor de input!

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen en suggesties die je zelf al had gevonden en afgewezen. Zeker als je ook aankoopadvies, is het handig om op z'n minst al je eisen en wensen te noemen (welke apparaten wil je aansluiten, waarvoor wil je het gebruiken, waarom denk je een dock nodig te hebben), en een budget (zodat we met schermen van 3k aankomen). Kijk vooral ook in de Pricewatch (er zijn maar 13 gebogen 30-32" 4k schermen om uit te kiezen).

Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar houd dan wel rekening met bovenstaande.

[ Voor 54% gewijzigd door Daedalus op 18-04-2024 10:47 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.