Ik heb nu dus een Thermoengine, eerst dus bevestigt met Thermal pad, zat goed, haalde ik hem eraf (had ik dus nooit moeten doen
): PLING!!! ik: wtf
, ik ga dus vrolijk dat thermal pad eraf halen zet ik hem er opnieuw op, he waar die bevestiging gebleven
(op de socket dus), die was dus los gesprongen en ergens heengevlogen, dus heb ik maar die cooler dmv wat touwtjes aan het moederbord gebonden, maar zoals je misschien al weet, dat zit niet echt lekker
. Nu kan je op die Thermoengine, makkelijk die clip eraf halen, is het dan dus mogelijk er een clip op te zetten die je dan op die twee gaten kan zetten ? BVD
En het is nog wel zo'n fijne clip vind ik zelf althans.
Ik herriner me nog die Silverado clip. **** wat was dat een rotding.
Nee sorry, kan je nie helpen.
Ik herriner me nog die Silverado clip. **** wat was dat een rotding.
Nee sorry, kan je nie helpen.
Geen inspiratie
tis nu best wel link , als je koeler neit goed dicht op je cpu zit dan ja burn BAby Burn
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Draait al een weekje en echt burnen doet ie niet echt, wordt wel heet: 60 gradenOp zondag 09 september 2001 18:12 schreef funkflex het volgende:
tis nu best wel link , als je koeler neit goed dicht op je cpu zit dan ja burn BAby Burn
teken van doodOp zondag 09 september 2001 18:14 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Draait al een weekje en echt burnen doet ie niet echt, wordt wel heet: 60 graden
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Hoop ik wel dat ie de goede maat heeft, ik had nl. een M besteld en ook nog een poster, dus die moet ie ook nie vergeteOp zondag 09 september 2001 18:15 schreef funkflex het volgende:
[..]
teken van doodstrax komt de Grim REaper met zijn AMD shirtje aan bij je
Pagina: 1