KPN gaat 2G-simkaarten van klanten vervangen omdat het 2G-n

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: KPN gaat 2G-simkaarten van klanten vervangen omdat het 2G-netwerk stopt
@Hayte
"De provider heeft ook een webpagina waarmee klanten kunnen controleren of hun simkaart 4G- of 5G-netwerken ondersteunt."
Gaat KPN klanten ook waarschuwen/helpen indien het toestel (i.p.v. simkaart) niet kan bellen over 4G?

Bij Simyo is de ondersteuning op dit gebied in ieder geval om te huilen, als VoLTE om wat voor reden niet werkt, geen tech support. In mijn moeders geval (Oppo Reno Z) moest https://xdaforums.com/t/e...requires-shizuku.4550299/ toegepast worden (en na herstart opnieuw) om het werkend te krijgen.

Misschien is het een idee een troubleshooting guide te schrijven m.b.t. VoLTE, met de meest voorkomende oorzaken (grijze import bijv.) om erachter te komen waarom het niet werkt. Had zo'n verzoek tijd terug al ingediend via submit-form.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:08

Hayte

Nieuwsredacteur
Interessant, ik zal hier een keer induiken, dank voor de tip :) Kan nog niet zeggen wanneer dat zal zijn (zoveel ideeën, zo weinig tijd), maar het staat bij dezen zeker op de radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
@Hayte Misschien kunnen @DaMarcus en @RoD daar mee helpen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb daar weinig verstand van, maar een topic openen voor input ergens in de Mobile fora kan natuurlijk altijd :)