Android car problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin.DC
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 18-04-2024
Hey ik heb eens een vraagje ik heb voor mijn oude auto android car play scherm gekocht nu heb ik enkele problemen.

1- via het systeem bellen gaat maar ik hoor alles goed maar andere horen mij constant wegvallen ( met meerdere telefoons geprobeerd ) en ook andere gsm gekoppeld en deze had dit ook

2 - via de launcher kan je via uw gsm apps op uw carplay scherm zetten .. maar dit lukt ook niet bij mij . Ik kan geen andere apps erop zetten dan de standaard apps

Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mij want ik krijg het niet in orde .

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:27
Misschien is het handig als je begint met te vermelden welk Android Auto scherm je gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin.DC
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 18-04-2024
Hey mrsenne
Dat is net het probleem.

Er staat enkel op
Iphone en android carplayscherm . Ik vind nergens de benaming of merk of serienummer ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 10:50
Dat is heel raar, waar heb je het gekocht?

Als het een of ander cheap ding uit china is zou ik het gewoon niet gebruiken, er is genoeg fatsoenlijk spul beschikbaar voor redelijke prijzen, met documentatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlockvrij
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-06 22:22
Wat is dan fatsoenlijk spul, want het lijkt er op dat je de keuze hebt tussen oem spul, dan weet je exact wat je koopt, en Chinese spullen, die er allemaal hetzelfde uitzien, en je eigelijk niet weet of je scherm het volgend jaar nog doet, en of alle knoppen dan nog vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:34
Kevin.DC schreef op woensdag 17 april 2024 @ 17:19:
Hey mrsenne
Dat is net het probleem.

Er staat enkel op
Iphone en android carplayscherm . Ik vind nergens de benaming of merk of serienummer ofzo
het is dus een merkloos product uit china?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:26
Zonder dat ik iets van Android Auto weet... er mist hier teveel informatie om überhaupt iets zinnigs te kunnen zeggen. Als je niet weet wat voor scherm het is, post dan eens een foto van de doos, een link van de website, informatie van de leverancier of iets dergelijks. Geef aan met welke telefoon(s) het gebruikt wordt, hoe deze aangesloten zit(ten), welke software versie. Heb je dit geprobeerd in een gebied waar je zeker weten goede ontvangst hebt of rijd je in de duistere uithoeken van Drenthe?
Pagina: 1