Mobile vikings 5Gbit/s-abo verplicht mobiel en tv abo?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 18:21
Dag @Hayte

Waar haal je deze info vandaan?
De multigigglasvezelabonnementen zijn alleen af te sluiten in combinatie met een gekoppeld mobiel- of tv-abonnement.
nieuws: Proximus-merk Mobile Vikings biedt vast 5Gbit/s-abo aan voor 90 euro ...
Mobile vikings heeft niet eens een tv-abonnement optie, dus lijkt me moeilijk om dit eraan te koppelen.
Daarnaast is (als ik dit wil bestellen) het helemaal niet verplicth om ook een mobiel abonnement te hebben. Je krijgt wel korting.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RlKETPCD0t8zltq-CXXrrPeL7cw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ocD503uXHQ1CLtFpVfwLvzAf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:48

Hayte

Nieuwsredacteur
Je quote was ook niet wat er stond ;)

[quote]
De provider gebruikt het glasvezelnetwerk van moederbedrijf Proximus, dat alleen internet-onlyabonnementen met een maximale snelheid van 500Mbit/s aanbiedt.
[/quote]

'Dat' verwijst hier naar 'het moederbedrijf Proximus', en niet 'de provider' (want dan zou het die zijn). Maar ik heb het voor de duidelijkheid aangepast :)

Ah nee herstel, het ging om de zin daaronder. Het ging daar nog steeds over Proximus, ik heb die zin aangevuld :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hayte op 17-04-2024 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 18:21
Ik snap niet echt waarom je de info over Proximus er in de eerste plaats bijzet.
Als het er echt bij moet dan zou ik het anders verwoorden om verwarring eruit te halen:
Mobile Vikings gebruikt het glasvezelnetwerk van moederbedrijf Proximus, dat deze internet snelheden enkel laat combineren met een gekoppeld mobiel- of tv-abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:48

Hayte

Nieuwsredacteur
SMGGM schreef op woensdag 17 april 2024 @ 16:09:
Ik snap niet echt waarom je de info over Proximus er in de eerste plaats bijzet.
Omdat Mobile Vikings een dochterbedrijf is van Proximus en ze op hetzelfde netwerk vergelijkbare diensten aanbieden. Dan lijkt het me logisch om die twee diensten met elkaar te vergelijken.