In het verleden heb ik met mijn prive outlook account met Azure eea gedaan. Ook collega's toegevoegd etc. Ik wilde vorige week weer wat gaan doen met Azure, maar ik blijk nog een Azure directory geshared te hebben met een vriend. Ook is er nog een connectie met iemand van 4 jaar terug (als ik bij entra kijk, zie ik mijn naam, maar ook bij de full beschrijving die andere naam in mijn naam). Beetje onduidelijk verhaal, maar het lijkt erop dat mijn account nog koppelingen heeft die ik niet wil hebben.
Ik heb een support ticket ingediend bij microsoft, maar die kunnen mij niet helpen. Ik word naar office afdeling gestuurd, maar daar kan ik ook niks.
Simpele vraag, hoe verwijder ik mijn azure account volledig (prive microsoft outlook account) en begin volledig met een schoon account? Ik wil geen koppelingen hebben.
Ik heb een support ticket ingediend bij microsoft, maar die kunnen mij niet helpen. Ik word naar office afdeling gestuurd, maar daar kan ik ook niks.
Simpele vraag, hoe verwijder ik mijn azure account volledig (prive microsoft outlook account) en begin volledig met een schoon account? Ik wil geen koppelingen hebben.