Ik heb een MagicMirror project gekocht en daarin zit een CHi MEI M216H1-L01 monitor. Een FHD scherm welke een nogal oudbollige voeding heeft. Zie de plaatjes hieronder.
:strip_exif()/f/image/4beHu059wEyqqKDwvYRAfO69.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/tgdgIWiHWLIamuC48EVgW9og.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/1iMQ5JmpGy8l6alxrBZ9TqFZ.jpg?f=fotoalbum_medium)
Zover ik kan zien levert het vrij weinig stroom aan de monitor. Zo'n 6W. Hier is de product_manual in pdf vorm.
Ik heb geen verstand van elektriciteit, maar ik vermoed dat ik er toch wel een andere voeding aan kan hangen ipv, deze gevaartes die achter het scherm hangen. De monitor wordt gevoed door de bruine printplaat met vier connectors welke ieder 2 draden bevat. Deze connector vindt je bovenaan de bruine printplaat met de aanduiding 1, 2, X, O.
Zou hier wat van te brouwen zijn? Of is het gewoon niet slim?
:strip_exif()/f/image/4beHu059wEyqqKDwvYRAfO69.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/tgdgIWiHWLIamuC48EVgW9og.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/1iMQ5JmpGy8l6alxrBZ9TqFZ.jpg?f=fotoalbum_medium)
Zover ik kan zien levert het vrij weinig stroom aan de monitor. Zo'n 6W. Hier is de product_manual in pdf vorm.
Ik heb geen verstand van elektriciteit, maar ik vermoed dat ik er toch wel een andere voeding aan kan hangen ipv, deze gevaartes die achter het scherm hangen. De monitor wordt gevoed door de bruine printplaat met vier connectors welke ieder 2 draden bevat. Deze connector vindt je bovenaan de bruine printplaat met de aanduiding 1, 2, X, O.
Zou hier wat van te brouwen zijn? Of is het gewoon niet slim?