Bomaker retouradres

Pagina: 1
Acties:
  • 491 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcleaver
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 10:38
Ik heb via Bomaker.com een C9 projector gekocht, maar die voldoet niet aan mijn behoeftes. Ik wil het terugsturen, maar kan geen retouradres vinden. Ik krijg ook geen antwoord op mijn mails. Volgens mij moet ik het wel terug kunnen sturen binnen 14 dagen. (Al werd het vanuit Duitsland verstuurd volgens mij.)
Weet iemand hoe men Bomaker kan contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:24
Stuur via de contact gegevens dat je hem wilt terugsturen.
Hoe heb je betaald? Geef daar ook vast aan dat je hem terug wilt sturen als je geen reactie hebt.

en ja , het kan zijn dat je naar hongarije terug moet sturen, dus dat verzendkosten net zo hoog worden als de projector (en die zijn voor eigen rekening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 08:13
Had handig geweest als je had vermeld op welk e-mailadres je ze gemaild hebt, maar goed:
Please be sure to keep your return shipping certificate and tracking number, and email us at service@bomaker.com when returning the goods.
Ik zou in ieder geval niet zomaar naar een adres gaan retourneren, zonder eerst bevestiging te krijgen dat ze je retour accepteren / verwachten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:32
Ik zou sowieso niet zomaar iets retoursturen zonder dat je hiervan bevestiging hebt en een retournummer, dat is vragen om problemen. Op het moment dat ze het in behandeling nemen en je een retournummer krijgt dan zullen ze je vrijwel zeker ook van een adres voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:24
zelfde link als hahn, je hebt 30 dagen bedenktijd als je de originele doos etc hebt.

kan zomaar zijn dat je naar california moet sturen, en dat je de belastingen zelf moet regelen (importheffingen, die krijg je naderhand weer terug van belastingdienst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-05 18:11

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:We verwachten ietwat meer inzet dan het dumpen van een vraag. Tweakers is in die zin natuurlijk ook weer geen helpdesk. Dit topic krijgt van mij dan ook een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.