Voor kantoor ben ik op zoek naar een systeem dat het volgende mag gaan doen:
- Algemeen kantoorwerk en licht Autocad werk. Mogelijkheid to openen van meerdere tabladen en meerdere programma's naast elkaar draaien. Dit alles moet vlot verlopen en soepel werken.
- PC komt op het bureau te staan. Ik zoek een balans tussen en een kleine PC kast, maar zonder ten koste van de airflow en koeling.
- De PC draait 5 dagen in de week hele werkdagen lang.
- Liefst niet te luidruchtig
- Stabiliteit en redelijk krachtig zijn belangrijk, samen met een kleinere form factor
- Er komen 2x 2K monitoren aan te hangen.
Ik had zelf het volgende systeem samengesteld. Is dit systeem voldoende krachtig en stabiel mbt de bovenstaande wensen? Hebben jullie andere suggesties?
- Algemeen kantoorwerk en licht Autocad werk. Mogelijkheid to openen van meerdere tabladen en meerdere programma's naast elkaar draaien. Dit alles moet vlot verlopen en soepel werken.
- PC komt op het bureau te staan. Ik zoek een balans tussen en een kleine PC kast, maar zonder ten koste van de airflow en koeling.
- De PC draait 5 dagen in de week hele werkdagen lang.
- Liefst niet te luidruchtig
- Stabiliteit en redelijk krachtig zijn belangrijk, samen met een kleinere form factor
- Er komen 2x 2K monitoren aan te hangen.
Ik had zelf het volgende systeem samengesteld. Is dit systeem voldoende krachtig en stabiel mbt de bovenstaande wensen? Hebben jullie andere suggesties?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-14600K Boxed | € 321,92 | € 321,92 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME H610I-PLUS-CSM | € 124,82 | € 124,82 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti OC Edition 16GB GDDR6 | € 467,99 | € 467,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 304 Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9x65 | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C40BB-32 | € 111,90 | € 111,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V Series SFX Gold 850 ATX 3.0 | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB (PC Pack) | € 179,- | € 179,- |
| Totaal | € 1.508,33 | |||

:strip_exif()/f/image/aTPP9Ma9l9CUrHQNfuCHtexu.jpg?f=fotoalbum_large)