Mijn vraag
Ik heb een nieuwe Samsung A35.
Bij het opstarten kreeg ik de keuze om mijne oude A32 te synchroniseren met mijne nieuwe smartphone. Ik scande met mijn oude gsm de QR code.
Vervolgens vroeg de A35 om mijn Google account en paswoord in te geven.
Ik gaf mijn Gmail op en ontving op mijn oude gsm de melding om zeker te zijn dat ik het ben. Als ik klik op "ja, dat ben ik" krijg ik de melding 403 app_not_configured_for_user
Hoe kan ik dit oplossen? Ik zit in de opstart dus ik kan op het nieuwe toestel ook niet naar de instellingen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op oude toestel stond ook het Gmail account van mijn zoon. Dat heb ik al verwijderd.
Al 3x opnieuw opgestart. Maar ik loop telkens vast op hetzelfde.
Ik heb een nieuwe Samsung A35.
Bij het opstarten kreeg ik de keuze om mijne oude A32 te synchroniseren met mijne nieuwe smartphone. Ik scande met mijn oude gsm de QR code.
Vervolgens vroeg de A35 om mijn Google account en paswoord in te geven.
Ik gaf mijn Gmail op en ontving op mijn oude gsm de melding om zeker te zijn dat ik het ben. Als ik klik op "ja, dat ben ik" krijg ik de melding 403 app_not_configured_for_user
Hoe kan ik dit oplossen? Ik zit in de opstart dus ik kan op het nieuwe toestel ook niet naar de instellingen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op oude toestel stond ook het Gmail account van mijn zoon. Dat heb ik al verwijderd.
Al 3x opnieuw opgestart. Maar ik loop telkens vast op hetzelfde.