Ik ben als ZZP schilder op zoek naar een calculatieprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 904 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schilderwerken
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 16-04-2024
Mijn vraag
...
Wat is een goed en betaalbaar calculatieprogramma voor ZZP schilders.

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Snelstart en excel

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ok, en waarom voldeden die niet dan? Wat verwacht je van een calculatie programma en wat heb je zelf verder nog gevonden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:27
Ik vind Moneybird wel handig, maar dat is gewoon Excel met mooie schil eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:52
Kijk eens naar as-project van Arnsoft.
https://www.arnsoft.frl/

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Dit is wel erg summier, wat voor calculatieprogramma zoek je precies? Wil je het te schilderen oppervlakte berekenen?

Een laser meter van een paar tientjes kan tegenwoordig een hele ruimte voor je uittekenen en je vertellen hoe groot de omtrek is, en anders zijn er genoeg apps die hetzelfde kunnen op basis van je eigen meting of schatting.

Als ik zoek op 'calculatiesoftware schilder' krijg ik tools als deze en deze te zien, dus als je alleen Snelstart en Excel hebt geprobeerd heb je blijkbaar niet even op Google gezocht?

Alle facturatie/boekhoudtools kunnen tegenwoordig wel een offerte uitprinten op basis van een berekening. Daarnaast zijn er ook volledigere CRM tools zoals bijv. Teamleader die iets verder gaan in het gehele proces, maar als je eigenlijk nog niks geprobeerd hebt is het lastig advies geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 01-10 11:36
Windows toets + R en typ in calc, druk op OK en je hebt een calculatie programma..

Wellicht handig om te vermelden wat je nodig hebt, wat je verwacht, etc.
Dit is immers geen ZZP schilders forum dat het algemene kennis is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:15

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Schilderwerken welkom op Tweakers.

Om je goed te kunnen helpen, verwachten we wat meer eigen inzet en informatie. Als je met bovengenoemde tips niet verder komt dan mag je het opnieuw proberen in een nieuw topic, waar je dan duidelijker aangeeft wat je zoekt en tegenaan loopt.

Dan gaat dit topic op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.