Hoi, zojuist in mijn double loop systeem ( met Asrock Steel Legend X670e en AMD Ryzen 9 7950) mijn grafische kaart vervangen.
Ik draai Windows 10 en Linux Mint in dubbel boot.
Ik heb een 3080ti gekocht om mijn 6900XT te vervangen.
Waterkoeling gemonteerd, kaarten verwisseld, toen overnieuw opstarten.
Trage boot, geen POST gezien. Toch plots LM inlogscherm. Drivers nvidia geinstalleerd, en LM draait als een tirelier.
Vreemd, GRUB, en POST niet meer gezien.
Dat is nu beroerd, want nu kan ik ook niet meer in het bios om daar bv van een usb stick op te starten (om grub overnieuw te installeren of zo)
Het lampje van de Post Status Checker geeft een VGA failer aan. Vreemd, want het is een werkende kaart die door linux meteen herkend wordt.
Spanning er af, batterij er 3 minuten uit, maar niets helpt.
Het vreemde is, dat (at random) hij wel eens direct doorstart naar Linux, maar geen POST en geen GRUB.
Iemand een idee?
Ik draai Windows 10 en Linux Mint in dubbel boot.
Ik heb een 3080ti gekocht om mijn 6900XT te vervangen.
Waterkoeling gemonteerd, kaarten verwisseld, toen overnieuw opstarten.
Trage boot, geen POST gezien. Toch plots LM inlogscherm. Drivers nvidia geinstalleerd, en LM draait als een tirelier.
Vreemd, GRUB, en POST niet meer gezien.
Dat is nu beroerd, want nu kan ik ook niet meer in het bios om daar bv van een usb stick op te starten (om grub overnieuw te installeren of zo)
Het lampje van de Post Status Checker geeft een VGA failer aan. Vreemd, want het is een werkende kaart die door linux meteen herkend wordt.
Spanning er af, batterij er 3 minuten uit, maar niets helpt.
Het vreemde is, dat (at random) hij wel eens direct doorstart naar Linux, maar geen POST en geen GRUB.
Iemand een idee?