Samsung smart tv (UE43CU7190) en casting functies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boembees2
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-05-2024
Mijn vraag
-------------
Ondersteunt deze tv (of eventueel vergelijkbare tv) casting functies van Chromecast, zonder een extern Chromecast apparaat te gebruiken?
Vraag is vooral bedoeld voor Android apparaten, want AirPlay voor iPhone werkt wel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
--------------------------------------------------------------
iOs, Android, Tizen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
---------------------------------------------------
Casten vanuit mobiele telefoons (zowel iOs als Android geprobeerd) lijkt alleen te werken met AirPlay, dus alleen voor iPhone. Op andere manieren lijkt het dus niet te werken, behalve als er een app voor is geïnstalleerd op de tv (zoals Youtube, Spotify). Casten vanuit de browser of apps als Ziggo werkt niet.

Ik heb deze tv aangeschaft in de veronderstelling dat dit wel zou werken, na online informatie en navraag bij MediaMarkt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Boembees2 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 15:52:
Ondersteuntdeze tv (of eventueel vergelijkbare tv) casting functies van Chromecast, zonder een extern Chromecast apparaat te gebruiken?
Nee.

Overigens is een ingebouwde Chromecast ook niet zaligmakend. Zo kan bijvoorbeeld F1 TV vanaf Android niet gecast worden naar built-in Chromecast maar wel naar een losse.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Je kunt foto's en video's tonen of het scherm spiegelen via MiraCast (Smart View bijvoorbeeld op telefoons van Samsung), maar beschermde content zoals Ziggo Go gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boembees2
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-05-2024
Dat zijn heldere antwoorden, bedankt.

Is er iets van een overzicht te vinden van de beperkingen van een ingebouwde Chromecast ? Ik vind het erg lastig om goede informatie hierover te vinden online.

En is dit een betrouwbaar overzicht van tv's met een ingebouwde chromecast ?
https://www.expert.nl/tel...al_price_incl_tax_0_d+asc