blockchain.com android app logt niet in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 23:07
Ik heb al heel erg lang een blockchain.com account (uit 2013), staat geen saldo, wel verified en zo. Inloggen op de site geen probleem, ik zie alles wat ik hoor te zien in mijn wallet.

Dus ik denk; android appje; leuk. Ergens slingert nog een paperwallet rond dus dan kan ik die eenvoudig inlezen als ik ooit zin heb.
App install, device verify, inloggen met mail/pass, mfa, pincode kiezen en klaar. Zou je denken. Dat is ook wel zo maar na het inloggen krijg ik "syncing Account" en daarna wordt ik weer bij het login scherm geparkeerd.
Ook op een ander android toestel geprobeerd, maar dat geeft precies hetzelfde. Er komen geen foutmeldingen.
Blockchain support zegt dat ze aan het zoeken zijn, maar hebben geen idee waarnaar. (Ik moest screenshots van de devtools in chrome op windows maken als de fout optrad; ik had niet het idee dat ze weten wat ze aan het doen zijn, want die windows/chrome sessie laat natuurlijk niks zien van een failing login op android)

Iemand die deze login-loop herkent? Mijn toestellen zijn niet geroot dus ik kan ook niet echt even lekker debuggen om te zien wat er tijdens de login poging stuk gaat.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.